Olor a despatx

Un relat de: magalo

Olor a despatx
i a fora tanta vida
que es va enganxant
on el vidre respira.
La vida em diu
d’anar a fer un tomb amb ella;
“surt a jugar”
m’està dient, trapella,
corrent saltant
pels arbres i el tancat.

I jo aquí dins
m’ofego amb l’enyorança,
ben arxivats
els somnis i esperances.
Un temps perdut,
ofrena d’oficina,
ordres a punt
cada segon pagat.

La olor de fora, a vida,
a dins, olor a despatx.

Comentaris

  • Olor "de" despatx.[Ofensiu]
    Jordi Baucells | 24-12-2012

    M'agrada Marta, trobo que li has tret punta a un tema, el temps que s'esmuny pel carrer mentre ets tancat al despatx, que sembla que hagi de passar desapercebut. Sort que hi ha persones, com ara tu, capaces de fer-ne un deliciós poema. T'haig de dir però, que si no ho tinc mal entes, les coses en català, "fan olor de..." i en castellà "huelen a..." Olor a despatx " no seria correcte. Hauria de ser "olor de despatx". (això em sembla) En qualsevol cas, t'ho dic de relataire a relataire, amb tota l'estimació del mon.
    Jordi.

  • I la vida passa ![Ofensiu]
    Annalls | 20-12-2012

    Es allò que diuen que "La vida es ell que passa mentre treballem ". Molt ben explicat .
    Tanmateix a la feina tambè hi ha molta vida..
    Anna

  • betixeli | 28-11-2012

    És talment com ho descrius, a fora hi ha vida, a dins papers i ordinadors, i tot separat per una fina capa de vidre...

  • La pulsió de respirar[Ofensiu]
    Atlantis | 27-11-2012

    i l'ofec de la feina. Un poema senzill amb molta musicalitat que quasi es podria cantar. Des d'una grissa taula de despatx es viu la vida i les ganes gaudir-ne.

    M'agrada que centris aquest desig en l'olor. I és que l'olfacte és un sentit que valorem poc, però que ens porta a sentiments i emocions molt profundes, potser perquè no ens parem a pensar en ell tan sovint com en la vista o el tacte.

    Abraçada.

l´Autor

magalo

163 Relats

484 Comentaris

116574 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
Terrassa,
En el mar de les paraules, jo vull aprendre a pescar
Agraeixo molt els vostres comentaris i rectificacions.
Soc feliç si ho és la meva gent. Vosaltres ja en formeu part.

Marta
mgalobardes2@gmail.com