OI QUE TAMBÉ S'EMANCIPEN ELS FILLS?

Un relat de: quin valiente
La presentadora va barrejar els seus cinc sobres i d'un d'ells, el blau, va extreure una postal amb la pregunta que portaria al concursant a la gran final, en cas d'encertar la resposta o al fossat de l'estudi, a més de quinze metres sota el sòl del plató.
- Atenció, pregunta:
Quan les màquines substituiran a l'home?
Al concursant, que en aquesta ocasió era l'imminent president de l'Associació Europea per al Desenvolupament Espacial i de Robòtica, no li valia qualsevol resposta i així l'hi va fer constar la conductora del xou.
- Recordi que la data que busquem s'ha de basar en una teoria seva i no en cap estudi dels seus amics universitaris. Temps.
Tot el públic de l’estudi, homes i màquines, van riure el gag de XT Híbrid-050, que així es deia la presentadora.
Emmanillat a una cadireta de vímet al científic se li anava el temps i la vida, sense recordar en quina xerrada de quina Universitat va predir la substitució de l'home per la màquina.
- Li queda un minut, professor.
- Alliberi'm immediatament.
- Cinquanta segons.
- Jo la vaig dissenyar.
- I no és que ho digui jo però vaig resultar d'allò més xic- va afegir la presentadora XT
fent ullets a la càmera número 5. Riures.
- Vostè no està programada per matar.
- Jo no mato, simplement pressiono botons que accionen trapes.
Els paràmetres entre els quals es movia la ciència distaven mig segle, sense poder de definició.
- Concreti professor. Li queden vint segons.
Gens del canvi succeirà per complet abans de la propera centúria.
- Quinze segons, cap més.
Molts estudis són de visionaris i pseudecientífics.
- Les seves teories, professor… No valen unes altres. Recordi les seves paraules.
- Xantal, jo t'he donat la vida…No puc morirrrrr!
I als cinc segons es va paralitzar el temps, i un robot/regidor, com acaudillant una bateria de càmeres que apuntaven a la butaca del sofriment, va alçar un cartell en el qual es podia llegir: tornem després de la publicitat.

Comentaris

  • Prego disculpes[Ofensiu]
    quin valiente | 01-02-2018

    Tan sols volia tenur presència en el blog. Disculpin

  • No entra a concurs[Ofensiu]

    Benvolgut relataire, has clicat a la pestanya de participació del VIIIè Concurs ARC de micro relats a la Ràdio, en penjar el teu relat, i creiem que ha estat un error.

    Un cop revisat hem vist que no compleix les bases del Concurs, ni en extensió ni en temàtica.

    Si la teva intenció és participar, et demanem que ens enviïs un altre relat que s'avingui a les bases del concurs.

    Gràcies!

    Associació de Relataires en Català (ARC)