Oi que m 'entens Carmina?

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Carmina jo et parlo en confiança, ja fa temps que et conec i ens coneixies. El meu marit era un sant per penjar a la pared .jo l'estimava molt pobre Onofre!!!
Pero ves es la vida, avui hi som i dema ja no.
Per sort no ha deixat cap deuta, ni l' enterrament filla, pero que dic si tu ho saps mes be que jo, que en vens i a ell el vas convencer perque el fes.
I el meu marit era un bon client, oi Carmina?
Pero mira ara que tot a passat. Tu dic a tu en confiança. Estic mes lliure, si vull dormir dormo, si vull anar a la perruqueria i vaig, i si no tinc ganes de fer el dinar vaig a la fonda. Oi que m'explico Carmina.?
Tampoc soc tant vella, seixanta sis al Febrer.
I el Onofre era una mica tocanassos i rondinaire i geniut. Tambe era Garrepa ii
Una mica gelos. l' Onofre era un gamarus que no savia ballar i no volia anar al cinema. Jo no volia pas pas que moris Valgam Deu!!!, pero ves debia ser l,'hora.
Oi que ho entens Carmina? Es raonable tot.
No pensis he plorat i he portat dol, pero ara em sento tant lliurei diferent, mes jove.
No ho prenguis malament Carmina, pero si. Es com un alleujament, nena no ho diguis a ningu, pero ves. Saps Carmina, ara estic molt mes be !!!!!
I jo l' estimava, pero es com si m',hagues tret un pes de sobre molt gran.
Oi que m' entens Carmina???? No em jutjis malament t'ho dic en confiança perque ets una noia molt trempada. Ah!!! Gracies per tot, ja ens tornatem a veura.Truca aixi que tinguis les ultimes voluntats.Per cert l'enterrament un deu.

Comentaris

  • He llegit[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 23-01-2015

    alguns dels teus relats i t'haig de dir que trobo que tens un estil molt personal i amè.
    Gràcies per llegir-me i comentar-me.
    Una abraçada, Montserrat.

  • Conversa creïble[Ofensiu]
    aleshores | 31-12-2014

    I comprensible, també. Com moltes vegades passa, només parla una de les dues parts. Un exemple el dona Cervantes a Cipión y Berganza (recomano la lectura) Escriure és saludable i alliberador. Cal revisar l'ortigrafia amb el corrector de l'ordinador si és possible.

  • El cel i la glòria[Ofensiu]
    Rubba Bertanero | 28-12-2014 | Valoració: 10

    Aquest relat m´ha recordat una vidua que va sortir a la tele que parlant del seu marit, deia: !Ara ell està al cel!..i jo m´he quedat a la glòria. Un bon relat, breu i molt entenedor. Felicitats.

  • Les coses no són com semblen[Ofensiu]
    Jana Cooper | 26-12-2014 | Valoració: 8

    Em sembla Montserrat que aquesta situació que descrius es dóna més sovint del que caldria. També diuen que mai és tard per començar de nou i fer tot allò que sempre hem desitjat.
    Moltes gràcies pel teu comentari i que passis unes Bones Festes!
    Ens llegim!

Valoració mitja: 8.75

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323120 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.