Oh! que maco... ¬¬

Un relat de: gelatdetaronja

En Manel m'ha deixat. No hem cardat ni un sol cop. Els meus pares m'han parlat molt però han actuat poc. La llibertat que hem donen es tan prima com el paper de fumar (el barat, el de 75 cèntims). Ves a saber on sóc, amb una fulla d'afaitar. M'he tret tots els braçalets. Ja se sap, no?
Sóc com totes. Hem rendeixo en res. I el que vull solament es que algú vegi les línies gravades als canells i es preocupi i pateixi PER MI!. La Mònica ja ho sap. La puta de la Silvia se n'ha enterat a través d'en Manel. El mol cabró m'ha deixat per la veïna. Molta més gent ho sap. Tots es preocupen al principi. Un ‘'però perquè?'' surt de la boca de cadascun d'ells sempre que ho veuen. Jo contesto que tinc problemes. Putes excuses. El que vull es que hem facin cas, hòstia! , costa tant d'entendre-ho? Soc egoista, i què?en aquesta vida si no s'és un mínim egoista no s'és res. Ja! ‘'però no ho facis!'', tots diuen el mateix! No saben alguna altra frase o que!? El millor de tot saps què és?! Elles també ho fan, es la puta moda. Potser ho deixo. No serveix de res. A més, després et pica, es incòmode. Sí, jo també soc falsa, i QUÈ!? Algun problema!? Cadascú es com es no? Putes, putes, putes excuses! Ningú es com es perquè vol! Es com es perquè els altres ho volen! Que hòsties....
Acaben d'entrar. Al lavabo del institut. Jo soc allà. Amb un canell vermell. Amb un canell vermell i una fulla d'afaitar vermella. Vermella a causa de repassar. Ha entrat en Ramon.
-Cullons, Carlota!
Gràcies Ramon.

Comentaris

  • impresionant[Ofensiu]
    jOaneTa | 10-08-2007 | Valoració: 10

    fort i directe. sense pels a la llengua.
    m'agrada!

    jOaneTa

  • dels 4[Ofensiu]
    Xitus | 10-08-2007 | Valoració: 10

    que he llegit teus aquest és el que més m'ha agradat, el final és prou evident i contundent.
    molt ben pensat i escrit.
    :)

  • pell de gallina[Ofensiu]
    xelofont | 26-04-2007 | Valoració: 10

    Senzillament m'ha encantat, igual de dur que real, un espera sentir-se viu fins l'últim moment, encara que siguin paraules aparentment negatives, jo el reconec com a optimista, m'agrada sentr-me viu, encara que sigui revolcant-me a la merda.Ho has aconseguit: pell de gallina!

  • rbbarau | 14-04-2007

    que m'ha agradat molt!
    "Poc importa si no eres el que esperen de tu
    al final del trajecte el jurat seràs tu"
    -la gossa sorda-

    un petó!

  • És dur, i no ajuden gens els comentaris tòpics de la gent. sempre són els mateixos, insubstancials, inútils.

    M'agrada el relat, tal com raja, com la vida mateixa, com ho pensa la gent, com ho penses tu.

    Salut

    L'escriptor mediocre

  • Desgraciadament[Ofensiu]
    Roget | 14-04-2007 | Valoració: 9

    Desgraciadament sempre depenem massa dels demés, d'ell, d'ella, de Pau i de la Julia... però que depen de nosaltres?? cal buscar-ho!
    Molt bó el relat!

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

gelatdetaronja

5 Relats

9 Comentaris

5225 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80