OH! Jofre!

Un relat de: Enús

Jofre no es ni alt ni baix. Ni gras ni prim. Ni en tenia 10 ni 11. Ni morè ni ros. Ni bell ni lleig. Jofre pero no volia ser Jofre. Jofre volia ser un personatge de ficció d'alguna de les històries de Alan Poe, només hi havia un petit problema... Ell no era un personatge de Alan Poe. Cansat de no ser el que volia ser va decidir començar a canbiar per la seva tranformació. Va agafar un llibre de Poe, tractan-lo com a un manual de instruccions. Un dia sortint de l'escola es dirigí cap una tenda d'animals i va comprar un gat negre amb els diners de el moneder de la seva mare. Un cop a casa va rebre un castic que durà una setmana. Un cop pasat l'enfadament i el castic de la seva mare va decidir (amb l'ajut d'una destral) trencar totes les llums de la seva habitació i col·locar en el seu lloc canelobres de tres espelmes. Quan sa mare ho veiè el castigà durant dues setmanes. Pasat el càstig i l'enfadament de sa mare va decidir decorar la seva habitació amb la pintura negre industrial del seu pare. Un cop es van assebantar els seus pares va decidir castigar-lo un mes sencer. Un cop passat el càstig però no pas el disgust dels seus pares va decidir agafar el llibre per el capitol quatre i fer-li cas, als seus pares no els i va agradar la col·lecció de animals morts i el van castigar durant un mes i mitg. Un cop passat el mes i mitg pero no la deseperaciÓ de sa mare (el seu pare els va avandonar per el cansanci qie comportà criar a Jofre) va decidir agafar el llibre de Poe per el capitol set, no se sap si a sa mare li va agradar la idea, els morts no parlen, i molt menys si el seu fill està al reformatòri.

Comentaris

  • .....[Ofensiu]
    aglaia | 26-12-2005 | Valoració: 9

    MOLT original! Qui ho hauria de dir, que això pogués passar!

    P.S.: Jo més aviat et posava un 9,50.


    Petons

  • sobta![Ofensiu]
    Yáiza | 07-12-2005

    Doncs això, que sorpren. Historia breu, breu (això si que ho té!) de com algú tan i tan normal com Jofre esdevé una persona macabra que acaba al reformatori!!! Esta bé, només compte amb aquesta ortografia, i tema punts i a part, que també existeixen! =P

    Escriu més relats del tipus aquest i el de la Vegada, que segur que tens moltes idees!!

    Yáiza