Odi i amor

Un relat de: Bonhomia

Dilapidat, enfonsat...
atrinxerat...

Sense cap document que m'identifiqui com a humà...
perque no sóc humà!

He perdut la pell...
he perdut la carn...
he perdut els ossos...

No veig el sol...
no veig la lluna...

Sóc cec!
I em manquen tots els altres sentits...

Deixem-ho així...
la vida ja no val per a res...
Il.lusions vanes!
Cossos despotricats!

La supervivència és un crim...

Ja no crec en res.
Se n'ha anat l'univers.
Se'n va anar l'amor.

Amor...
si algú sabés el que significa...
però no!
admitim-ho!
ningú ho sap...

Com distingir entre odi i amor?

Comentaris

  • El significat de les paraules...[Ofensiu]
    - | 28-02-2009 | Valoració: 10

    Fa poc he comentat un relat amb un dilema similar. La conclusió que n'extreia era que posar nom als sentiments és complicat.
    També et vaig dir una vegada que quan els sentiments es barregen i es solapen entre ells, com fan sovint, no es veuen clars. En aquest cas però, entre odi i amor (sense intentar definir-los), opino que la diferència és radical; no pots estimar a algú al mateix temps que l'odies, i no pots odiar a algú al mateix temps que l'estimes (i si algú creu que ho fa, es confon). Però crec que efectivament, pots arribar a odiar a qui has estimat anteriorment (a l'inversa és més difícil, com és obvi). I ja paro, que em sembla que m'estic embolicant...

    Una abraçada!

    PD
    "Cóm distingir...?"
    (T'envio com a mostra, uns bocinets d'amor autèntic)

  • L' amor[Ofensiu]
    Melcior | 14-12-2008 | Valoració: 10

    és com la vida , tot hi quep ! , és plé d' odi ,de dolor , de patiment , de sacrifici , de tristor i també d' alegria i encanteri . Ón és escrit que ha de ser dolç , bonic i ensucrat , si fos tan fàcil no valdria rés .
    Endavant !

  • Un poema dur, descarnat, aspre,[Ofensiu]
    Epicuri | 22-09-2008

    però bell,

    de vegades cal arrencar costres...

    No hi ha diferència entre l'odi i l'amor: Son el mateix, com la temperatura freda i la calenta, es qëstió de graus...altra cosa es la indiferència.

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514652 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.