Odet, vampiressa i princesa de la nit (XII)

Un relat de: mistika

12ªpart:
A Odet se li trencava el cor. Tota trista i moixa, es despullar lentament, ja que estava cansada. Completament nua es volia observar els peus, però no podia; perquè els enormes pits i panxa li ho impedien.
De sobte sentí un dolor molt intens i que quedava tota xopa: havia trencat aigües. Acabava de néixer l'hereu d'un gran imperi...I quan Odet es disposava a tallar el cordó umbilical, amb les seves esmolades ungles, va notar un altre dolor i va sentir un altre plor. No podia ser; Havia tingut bessonada! Una barreja perfectament equilibrada entre els pares.
Un cop sense la sang i tot net i aconduït, Odet es posà a dormir junt amb els nadons.
Es despertà amb un plor, més ben dit dos. Tenien gana. Els veia tan fràgils...
Al minyó li va posar Zeus i a la donzelleta Freya.
Mentre se'ls mirava amb amor , recordava que els éssers més transcendents que l'havien acompanyat en aquest llarg camí ja no hi eren: Melina i Sigfrid morts a mans d'Eros, i aquest últim assassinat per ella mateixa només feia un parell de nits. ¿Com tiraria endavant ella sola un reialme tan poderós i a l'hora dos recent-nescuts? Va fer el cor fort i es digué:
- Odet, has de ser forta, no mirar al passat ja que tens el futur just al te davant.
[...]
Diuen que en les nits emboirades de Lluna plena quan els gossos i els llops (o homesllop) udolen, en els descampats hi sol aparèixer la silueta , blanca, d'una dona.
Jo no m'hi acostaria, ja que expliquen que és la Reina Mare i Deesa Odet esperant a una nova víctima, i aquesta pots ser tu....


FI?

Comentaris

  • Una història genial!![Ofensiu]
    GIOMA | 09-05-2006

    Hola Místika!!, perdona pel retard.
    m'he llegit tota la història i m'ha semblat genial, molt gòtica, èpica i trepidant, i amb una manera d'escriure molt descriptiva i amb un estil especial. també hi hagut moments ke m'he esgarrifat, ja ke encara que sembli mentida a mi la sang em mareja, jeje. Però la història en si es molt bona. En faràs alguna continuació?
    Bueno, m'alegro ke m'hagis comentat.
    Com que em vas demanar que em poses en contacte amb tú et donc el meu mail val?
    JAUPLANA@HOTMAIL.COM
    Segueix així Místika!!
    una abraçada!!

  • Felicitats!![Ofensiu]
    Sardaukar | 11-12-2005

    Hola noia!!

    Feia molt temps que no passava per aqui i per casualitat he estat llegint la majoria dels teus relats, encara me'n falten però de moment m'ha agradat moltíssim la història d'Odet!

    L'ambient gòtic és guapissim!

    M'estan entrant ganes de tornar a escriure alguna cosa i tot hhehehe

    Felicitats per una història tant ben lligada! Demà et seguiré llegint... hehe

    petonssss ^^

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 22-09-2005

    bé mistika, molt bé. Bufa, feia temps que no passava ... per por a les caixalades! Una història intrigant, amb bona estructura. Final? Mmm, molt interessant aquest final.
    Faré com Shu Hua i m'imprimiré tota la història i us la comentaré amb detall.

    Saps? M'encanta el nom d'Odet!

    Una caixaldeta suau i dolça per vós!

    OhCapità.
    (no us penseu pas que m'oblidava de vós!)

  • bon final[Ofensiu]
    Shu Hua | 08-09-2005 | Valoració: 10

    Home,vull dir, dona, per fi acabes el conte! Ara, amb calma, me l'imprimiré tot i el tornaré a llegir sencer. Però és una bona història, amb sorpreses i finals no feliços. Ara, una mare sola amb bessons... bufa!

    Gràcies per dedicar-me-la.
    Una abraçada
    Glòria

  • ....ja m'estranayava a mí....[Ofensiu]
    JakpaT | 23-08-2005 | Valoració: 10

    ja m'estranayava a mí que algún dia tingués fí aquesta apasionant història....m'encanta llegir-te