Odet, vampiresa i princesa de la nit.(I)

Un relat de: mistika

1ª part:

Estava farta de la vida, estava farta de tot, volia morir. Morir o viure eternament? I si es suïcidava?
-Perquè vols morir tan jove? Tan bella?
De cop es girà. Veié una dona més gran que ella, però encara jove, bella i ferma.
-I no crec- prosseguí- que sigui molt digne morir aquí sola, tallant-te les venes en aquest descampat emboirat. A més si fas això trigaràs massa fins que defalleixis. Serà una mort lenta i dolorosa.
-Qui ets? Què vols?
-No tinguis por bonica. Em dic Melina i té vist. Si vols et puc ajudar.- Va somriure.
-Apartat o em clavo la daga al ventre!- Les dues sabien que no tenia prou valor per fer-ho.
-Mira jo et presentaré a un home, un home que et farà viure eternament essent tan bella com ara, és a dir, que no passin els anys per a tu.
-Immortal? Com?
-Sí. Vine amb mi i ho veuràs. Sinó quedat aquí sola i agonitzant fins a morir-te.
Ella s'ho pensà. No hi perdia res, o això pensava.
-Quan el vegis,-li digué Melina- el cor et farà un tomb, et posaràs nerviosa, notaràs papallones a l'estómac, et passaran mil pensaments per dins del cap, però si no el beses, si no li dones la teva vida de mortal, no et sents seva; te'n repetiràs tota la resta de la teva vida. Millor dit tota l'eternitat.
Però tu tranquil·la és normal, és un Déu, el Déu dels vampirs: Eros.

Comentaris

  • -Charl0tte. | 19-08-2005

    Avui t'he descobert. Hi degut a que el tema m'interessa m'agradaria llegirte tot aquesta sèria d'històries de vampirs.
    El 1r ja està superat i la veritat és que m'ha agradat, el misteri m'impulsa a continuar llegint.
    Et deixaré un comentari a cada un d'ells si puc.

    Espero que m'agradi i que continuis escrivint.

    Sweetkisses***

  • Molt incitant...[Ofensiu]
    marc (joan petit) | 30-01-2005 | Valoració: 9

    Hola, místika! He llegit el teu comentari al meu relat i no m'he pogut estar de correspondre'l...

    Trobo que aquesta primera part incita a llegir les altres. Començar amb tan bon peu és prou difícil, i ho logres amb quatre línies. Genial!

    A més, tractes un tema que també plasmo en un dels meus relats: el temps. Tu des del punt de vista etern. Jo, des del contrari: ens fuig.

    Molts records....

  • moltes gràcies[Ofensiu]
    Shu Hua | 06-12-2004

    Quin regal més maco! Dedicar-me una història de vampirs! M'ha fet molta il.lusió. Perdona pel retard, però he estat uns dies molt ocupada amb un constipat de la nena.
    El començament és ben misteriós i fascinant. Eros? És un vampir, suposo, i també un déu. A veure com segueix. El meu costum és puntuar al final del relat, així que m'esperaré a veure com continua.

    Un petó
    Glòria

  • Bon començament[Ofensiu]
    Linkinpark | 04-12-2004

    Molt bé. Un relat que ja pel nom és interessant, espero que la següent part estigui prompte!!!