Ocells de paper

Un relat de: onatge

He enlairat
ocells de paper
segur que et
cantaran els
meus mots.

Escolta la veu
del meu silenci.
Quan la lluna
t'encengui els mots,
sembra les
seves cendres.




Comentaris

  • Jugant de nou[Ofensiu]
    caeliusmarcus | 05-06-2008 | Valoració: 10

    Ets un poeta d'imatges intenses, de moltes paraules i alhora breu.
    M'ha agradat molt i et felicito per haver estat escollit a la 2 edició de poemes il·lustrats, no m'estranya. Amb el teu permís no m'he estat de penjar-lo al bloc del club de lectura. Em deixes? Gràcies i felicitats.
    Em faria il·lusió veure la il·lustració!

  • poemes il.lustrats[Ofensiu]
    poemes il.lustrats | 15-04-2008

    En nom de l'Associació d'Artistes de Premià de Dalt voldria donar-te les gràcies per la participació en aquesta Segona Edició de Poemes il·lustrats.

    Vull felicitar-te, doncs aquest poema ha estat escollit per a ser il·lustrat.

    I també informar-te que el dia 31 de maig de 2008 està previst fer una trobada de "relataires" a Premià de Dalt -El Maresme- en el decurs de la qual es farà lliurament a tots els autors i a tots els artistes, tant de la primera com de la segona edició, d'una còpia de l'obra.

    Voldríem que ens hi acompanyessis.

    De mentre, les obres han estat exposades a la Biblioteca Jaume Perich des de l'1 al 15 d'abril de 2008.
    A partir del dia 16 passen a formar part de tot el conjunt que s'exposa a la Sala d'Actes de Can Figueres.

    Per poder-nos posar en contacte amb tu, t'agrairia que m'enviessis un mail amb les teves dades (nom i correu electrònic) a l'adreça:
    associacio.artistes@gmail.com
    i així podré informar-te del programa d'actes del dia 31 de maig.

    Rep una cordial salutació.

    Montse Assens / mar
    Associació d'Artistes de Premià de Dalt

    ... i una abraçada

  • Llibre | 29-02-2008


    Un poema breu i intens. Un cant a l'esperança, al desig de sobreviure en la memòria d'algú.

    M'han agradat especialment aquests versos sobre el silenci:

    Escolta la veu
    del meu silenci.


    I posats a detallar, no m'ha fet el pes la repetició de la paraula mot. Trobo que en un poema breu com és aquest, hagués estat millor no jugar amb la reiteració. Però és qüestió de gustos, és clar.

    Fins la propera,

    LLIBRE

    PS.- T'ho creguis o no, fa cosa d'una setmana vaig pensar en tu. I vaig decidir que havia d'entrar algun dia en el teu raconet de RC per comentar-te i comprovar si darrerament editaves (ja que no et veig pel fòrum). Bé... te m'has avançat. Espero que ben aviat deixem d'escoltar la veu del teu silenci i tornis a aparéixer. Una abraçada.

  • Pocs mots diuen tantes coses[Ofensiu]
    Carme Raichs | 21-01-2008 | Valoració: 10

    M'han cantat els teus mots per entrar al teu silenci. Onatge és preciosa aquesta poesia. Amb el teu permís l'entro al meu cor.
    Una abraçada.
    carme

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

394278 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com