Oblit

Un relat de: OhCapità

No pensis que m'he oblidat de tu,
perquè quan tanco els ulls veig el teu rostre,
No pensis que m'he oblidat de tu,
perquè quan obro els pulmons percebo la fragància de la teva olor,
No pensis que m'he oblidat de tu,
perquè quan sento bategar el meu cor és perquè noto la teva presència,
No pensis que m'he oblidat de tu,
perquè el que sento m'ho has donat tu,
No pensis que m'he oblidat de tu,
perquè els records del teu somriure inunden d'amor el meu esperit.

Comentaris

  • Oblit[Ofensiu]
    Cursiva | 28-10-2005

    de vegades, és bo que s'oblidin de tu. Que l'aigua de la platja enterri les petjades que vas deixar, perquè mai, mai et tornin a trobar.
    de vegades, és bo que s'oblidin de tu...

  • Ulaa![Ofensiu]
    Sareta_16 | 20-07-2005 | Valoració: 9

    Mira jo altre cop per aquí cotillejan i m'ha fet gràcia i volia veure el teu primer escrit publicat! M'ha semblat curiós que tractés el tema de l'oblit...^^
    Però m'agrada la teva manera d'enfocar-ho i no ho fas com casi sempre es fa del de oblidar una persona i això.. sinó ho has enfocat de com estimes aquesta persona deixant clar que no l'oblides...
    Mare meva em sembla q no m'he explicat massa bé.. pfff... >_<

  • No pensis que m'he oblidat de tu,[Ofensiu]
    Equinozio | 28-05-2005

    Em vas omplir el cor
    amb paraules d'honor
    i ara no se com agrair-t'ho
    sense ni tan sols dir-t'ho.

    Crec, deixa'm suposar, que deu ser un dels teus primers poemes. Jo com a minim els primers que vaig fer eren sencills i directes sense massa complicacions, com aquest. No t'oblido perque...
    tal i tal... encara em fas bategar el cor, encara et veig etc. enumeres tot allò pel qual no has oblidat res de res...

    Equinozio

  • senyor meu..[Ofensiu]
    Ainoa | 08-05-2005 | Valoració: 10

    No vaig oblidar de comentar-vos però ho vaig fer rapid, per mancar de temps i ara m'agradria tornar tots el comentaris que vau fer-me.
    He volgut venir a buscar el primer relat que vau publicar. Veieu quan dic que sou bo, es que ho sou! M'agrada moooooooooooooolts com escriviu, moooolt!! I si pogues us daria un deu sempre, per cada relat, per cada paraula!

  • tendre[Ofensiu]
    neret | 16-04-2005

    has descrit molt bé aquesta sensació... d'un amor que ja no hi és però deixa marca...

    ah, i la cançó del raimon m'encanta

  • Com em podria oblidar de tu![Ofensiu]
    kispar fidu | 12-04-2005 | Valoració: 9

    ... si tot el meu cos està cobert de la teva essència. Si el que respiro, em recorda a tu. Si tot el que veig quan tanco els ulls, és la teva imatge. No m'oblido pas de tu. Estàs present en cada part del meu cos, i en cada petit forat de la meva ment. Sempre tens un lloc en el meu pensament. Com em podria oblidar de tu, si formes part de mi els 86.400 instants del dia!

    Molt bó!

  • tendre[Ofensiu]
    Shu Hua | 11-04-2005 | Valoració: 9

    suau, amb olor a mar, fragància de flors, poètic, breu, captivador.
    Quant al sentit, el trobo terrible, com la majoria de versos d'amor, que sembla que un no val si la persona estimada no el recolza, però això ja són manies personals.
    Una abraçada
    Glòria

  • M'havia oblidat[Ofensiu]
    brideshead | 11-02-2005 | Valoració: 9

    d'aquest! Oh, és preciós, senzill, amb un missatge clar, contundent, precís.... segur que no l'has oblidat, perquè el teu cor ens ho diu... però tu també li has dit?
    Un petó, m'ha encantat la transparència d'aquestes paraules.

  • plash plash plash[Ofensiu]
    Linkinpark | 22-01-2005

    per si no se sap q es, son aplaudiments, molt bé!!!

  • Walt Whitman???[Ofensiu]
    Llibre | 07-12-2004

    ""O Captain! my Captain! our fearful trip is done,
    The ship has weathered every rack, the prize we sought is won, (...)""

    I el mateix et dic: "Oh Capità, el meu Capità", no pensis que t'he oblidat, perquè m'has comentat un relat, i això quedarà saldat".

    M'ha agradat el teu àlies i la foto. Vaig a llegir-te!

    Sobre aquest poema, paraules senzilles per a un gran sentiment. Potser, potser, m'atreviria a dir-te, sempre i quan no t'ho prenguis malament, que algun dels versos iniciats amb el "perquè" resulten massa llargs. Per a mi, eh? O sigui que tot just és una opinió personal, i a més, d'una persona que de poesia no en sap.

    Fins ara!

    LLIBRE

  • fantàstik![Ofensiu]
    mistika | 03-12-2004 | Valoració: 9

    hola OhCapita!
    1r de tot gràcies per comentar-me!
    2n akst relat és genial!! Certament bonik.
    Sort!!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de OhCapità

OhCapità

52 Relats

563 Comentaris

93693 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Descans
Albiro a la llunyania
una terra ben plena
amb trossets de tu,
que m'acompanyin,
i endolceixin sens fi
aquesta ànima perduda.