Nuv i Ol

Un relat de: touchyourbottom
Un dia notà, notà molt, molt, moltíssim...que es desdoblava. Fita aconseguida. Rigué de neguit, com un ratolí ebri, pensant en el doctor Jekyll i míster Hyde.

Seguia, amb tot, en estat alterat...sí? Surava per sobre seu, sobre el propi cos. L'abandonava. Esdevenia un ser fantasmal platejat.

-Ets Nuv i ets Ol.

Una veu immensa que li ocupà cada cèl·lula es manifestà amb aquells mots.

-Va, sigues.

El convidà a traslladar-se per la nit, astralment, magistralment.

Oblidà el llit tou on reposava. Perdé la noció de la realitat imposada, enganyosa.
Era Nuv i era Ol i tots dos es sentien com amants en una atmosfera onírica i màgica on un reposava i l'altre anava a cercar flames de passió a una galàxia nebulosa.

-Així...estava previst?

-Calla, el parlar embafa el paladar i enterboleix el plaer de cert destí.

Va fer cas. Efectivament, una estrebada, en emetre les paraules, feia per tornar-lo a lloc. L'essència incorpòria se'n salvà pels pèls.

-Et resto un punt i et faig pagar un cupó.

Llavors es despertà. Que la Font Suprema, en estat de postvigília, fos foteta...allò no ho permetria. L'individu reintentà la connexió. Imaginà un núvol de calma sobre el qual descansava, distès, amb els palmells de les mans encarats al sostre i els peus decantats de costat amb les cames lleugerament separades. Havia llegit que aquell era el bon procediment.

-Anhelo tornar-hi. Vull ser Nuv, vull ser Ol. Sisplau.

Però el Cosmos es resistí a ser utilitzat per a, total...fotre's un kiki trascendent i evolutiu.

-Núvols en minvant, aigua endavant- tancà relació el Ser Superior, hàbil paremiòleg, amb aquell refrany, fart d'intromissions promíscues.

I la persona aquella, tan petita, sí...per fi plorà (tant Nuv com Ol).

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

83556 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).