Nua

Un relat de: xiuxiueig

Nua dins els teus ulls...així es com em deixes desprès de cada mirada..
Cada paraula que surt dels teus llavis sona a melodia dins del meu cor...
No t'imagines mai el que podria ser, ets objecta d'una altre cançó, com em dol.
Un final feliç? un record agradolç?
t'estimu!

Comentaris

  • Jo sóc Jo | 20-08-2006

    Tot el relat m'agrada molt, però coincideixo a destacar una frase: "nua dins els teus ulls", preciós.

  • M'agrada[Ofensiu]
    Perestroika | 23-01-2006

    el teu nom. de fet és un mot que faig servir sovint en els meus relats, expressa complicitat i tendresa...

    I m'agrada el que escrius. M'he llegit tots els teus relats (gràcies a un comentari que m'has deixat i encuriosida pel teu nom) i em quedo amb aquest, més aviat em quedo amb una frase en concret " nua dins els teus ulls "..... genial!

    Gràcies per llegir-me i comentar-me!

    Un petonàs!

  • Genial![Ofensiu]
    abraham | 18-01-2006 | Valoració: 10

    Frases distintes i en moments també distints, tanmateix, formant un conjunt ben armonic, un poema ple a la fí!
    Felicitats!
    és genial!

  • Curiós[Ofensiu]
    copernic | 18-01-2006

    I suggerent el teu nickname. I també m'ha agradat l'expressió "nua dins els teus ulls" perquè reflexa la frase "em despulla amb la mirada", encara que no estic segur de que sigui això el que pretenies explicar si no més aviat una sensació de desempar. M'equivoco?.
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de xiuxiueig

xiuxiueig

25 Relats

33 Comentaris

24209 Lectures

Valoració de l'autor: 9.07

Biografia:
Hola a tothom!! em dic Ariadna i sóc de Barcelona.
Espero fer-vos passar una bona estona llegint els meus relats, i també espero poder aprendre gràcies a els vostres comentaris, ja siguin positius o negatius.

******

Hi ha moments a la vida que saps que mai oblidaras, però per desgràcia també hi hauran que no passaran mai... per aixó necessito escriure, per els moments que sempre portare molt ben guardats i cuidats dins meu, i per expressar el meu desig encara denegat...


Un petonas a totes i tots!!!!




ariadna_5_@hotmail.com