Només nosaltres podem fer, decidir i canviar

Un relat de: kukutxa (nana)

L'ombra fosca que darrere s'ha quedat.
Puc veure un nou camí format de peçes que entrellaçades entre elles, encaixen a la nostra vida.
I que si ha passat?
Si les ombres del camí desapareixen, serà perquè jo hi he posat fi. I fins que no comenci aquesta caça, res no podrà canviar. Perquè el meu futur està a les meves mans. Jo puc triar entre dues coses.

Seguir endavant, per ser feliç. O . Resignar-me, entristir-me, no acceptar per por i obtenir un segon fracàs.

El camí fàcil? La tristesa.

Que és el que fa forta, insuperable i magnifica persona?
El fet i la capacitat, que té en superar el fracàs. Obtenir la victòria i l'èxit, és superar allò que t'ha vençut.
Només llavors és quan de debò obtens un èxit.

Resignar-te? Entristir-te? I no fer res?
NO.
Fàcil és entristir-se per haver obtingut una derrota.
Resignar-se, és vaguetat, és no acceptar el que passa, és anar en contra direcció pel camí. Ens resignem pels altres? Potser sí. Pensem que és el que volem.

Començar el camí per superar-ho, és entristir-te, acceptar- ho i el més important, veure que allò no et farà parar.

Allò que mou a les persones, als animals a moure's, a les plantes a obtenir mitjançant les arrels, als ocells a emigrar…. Allò que ens fa moure a tots, és:


LA VIDA. Una vida, amb tots els seus defectes i després èxits. Només si volem i ens ho proposem obtindrem èxits, per tant obtindrem la nostra formació com a persones.
Mai èxits que vulguin deixar les altres persones endarrere, mai èxits discriminatoris, mai èxits que comportin el fracàs als altres..

Aquest èxit no és el que ens farà bones i formades persones.



Comentaris

  • Sobre derrotes[Ofensiu]
    sants78 | 20-03-2006

    Ei, és molt bo. Com diuen els extremo "Voy a hablar con la sabiduria que me da el fracaso"

  • Mareta[Ofensiu]
    Bahía22 | 13-12-2005

    Nena, t'hi has lluït.
    Saps k faré? De moment ja me l'he imprimit i me'l llegiré cada dia atentament fins que se'm passi la tonteria. Gracies per l'escrit, gràcies per ser tu i gràcies per la nostra amistat,

    estimu al mussolet!

l´Autor

Foto de perfil de kukutxa (nana)

kukutxa (nana)

18 Relats

37 Comentaris

22353 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Mirem la foto i que veiem? Un paisatge cremat, de tantes coses i una planta que aguanta, malgrat tot.
A vegades no sé com poden sortir aquestes coses, que sé que jo després no m'acabo del tot de creure, perquè és molt dificil portar-ho a un mateix, i és facil escriure-ho i esxpressar-ho. Realment ho penso i escribin't-ho, en deixo constància, per després quan necessito llegir-ho, veig que realment ho penso i que m'ho he de creue.
Així sóc jo.
Sovint crec que em penso massa les coses i que somio molt però que seria aquest món sense els somnis? M'encanta, posar-me música a la meva habitació (bona música) estirar-me al llit, tancar els llums i els ulls i....... clash....... somiar. Inventar projectes, cercar opcions.

ANNA