No vull ser esclau

Un relat de: Bonhomia

La princesa dels guariments s'en va de viatge. I serà un viatge llarg, llarg, llarg. Estic a punt de vomitar el meu cor, i no hi ha ningú que em pugui salvar. Tot el meu cos es mou per una inèrcia absurda pels carrers, per qüestions de distància. No sé quan estaré tranquil. El que vull se m'escapa de les mans,i la pèrdua pot ser molt dolorosa. No sé en què confiar. No sé si haig d'oblidar o esperar.

Damunt aquesta terra
sols et contemplo a tu
i sense veure't
aquesta imatge m'espanta.

El temps ho cura tot
i l'amor no és just.
Potser hauria d'agafar la barca
i allunyar-me d'aqui
per treure'm les preocupacions.

O dir-te adéu sense dir-t'ho
per fer marxar aquesta absurda angoixa.

Em vull treure l'espina que tinc al cor.

Vull viure en pau.

Comentaris

  • victoria galofré fernández | 26-09-2006 | Valoració: 10

    m'ha agradat molt! moltes gracies pel teu comentari.
    et torno l'abraçada ;)

  • Força sota el vestit d'espines[Ofensiu]
    angie | 22-07-2006

    M'ha agradat la força que desprén encara que sembli ben bé el contrari... El títol directe ens guia cap a un pas per la vida en forma de mots : viatge, temps, barca, confiar, escapar, amor, adéu, ....

    La primera frase m'hi agrada on és, té quelcom de idílic que em pilla...

    Ah, una cosa... el temps ho cura tot, efectivament, però l'amor Sí és just, sempre... el que no ho és la correspondència.

    petons des de la garjola (és una broma)

    angie



l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515496 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.