No vull respostes

Un relat de: drocera

Per què quan mires al cel, la pluja cau tan forta?
Per què quan vas endavant, el vent et ve de cara?
Per què quan aprens a callar, tothom et fa preguntes?
Per què ningú sol escoltar, la veu de la misèria (que tot ho sap)?
Per què es deixen enganyar, per l'orgull de la disbauxa?
Per què l'amor es tan fort, si mai podrà ser correspost.?
Per què faig tantes preguntes, si ningú les respondrà?

Un vell amic em va dir, un bon dia, que l'important no era la resposta, sinó la pregunta; i ja no el contingut de la pregunta, doncs el contingut és igual que la resposta, sinó la forma, la manera com es realitza la pregunta. Sols això és important, i la resta és superficial.

Comentaris

  • Llibre | 14-09-2005

    Crec que tens raó. Que el que indiques en la nota introductòria és cert. I de fet, ho repeteixes, amb altres paraules, en el relat:

    Un vell amic em va dir, un bon dia, que l'important no era la resposta, sinó la pregunta; i ja no el contingut de la pregunta, doncs el contingut és igual que la resposta, sinó la forma, la manera com es realitza la pregunta. Sols això és important, i la resta és superficial.

    Un bon final de reflexió.

    LLIBRE

l´Autor

Foto de perfil de drocera

drocera

61 Relats

91 Comentaris

78392 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
***

Avui renego dels dies en què em queixava de viure sense pena ni glòria -diu aquell qui està trist.


***

Inspirat en nanorelats, el conte més curt del món:
"For sale: baby shoes, never worn"
de Ernest Hemingway.

***


d: