No tinc por, puc tornar a ser persona!

Un relat de: ukola

Diuen que fugir es de covards, ho diuen però eixos que mai han passat anys aguantant diàriament la por i el dolor, no entenen que fugir és, deixar de patir, i si forà covarda no fugiria, s'ha de tenir prou valor com per a començar de nou, per començar en un lloc nou,sola, com sempre...

Amagant el meu passat, la meua història, oblidar les nits de plors i els dies d'angoixa . Recordar els vells amics i oblidar els enemics. Conservar allò bonic del passat, i trobar de bo en el futur. A voltes vindran els records bons i la nostàlgia s'apoderarà de mi, i estaré trista, voldré retornar a aquests temps, però ara que hi sóc, l'únic que vull es fugir, no tornar a veure les besties que m'han ferit i que m'han deixat estes cicatrius que amb les seues mirades burletes són capses d'obrir-les de nou. Em fa ràbia, esta gent em fan marxar, però jo no sedisc al que ells més desitgen, a la meua persona, sóc jo i per molt que no siga en ma terra, jo conitnue sent jo, i ningú em podrà canviar.Sóc valenta, ho sóc! Ningú podrà dir-me el contrari! Hos he aguantat molt de temps, he sigut valenta, ara estic cansada del mal que m'heu fet, però que ja mai més em podreu tornar a fer. No tinc por, puc tornar a ser persona!

Comentaris

  • covardia?[Ofensiu]
    llacuna | 28-05-2008

    A vegades cal fugir-hi un temps fins que aprenem a no fer-ho. Ningú no neixem ensenyats.

    Llacuna

  • ANEROL | 11-07-2007 | Valoració: 9

    hem de deixar que ens trepitgin, i un o és covard per tenir por i voler fugir; potser sigui un pas decissiu com també ho és la denúncia/anunci/afirmació,. Sobretot, el primer és ser-ne conscient

  • M'agrada...[Ofensiu]
    Cincdos | 11-07-2007 | Valoració: 10

    ...la teva definició de covardia.
    no te mengis tant el cap, mai pot ser bo.

    un petó
    salut i força

l´Autor

Foto de perfil de ukola

ukola

13 Relats

20 Comentaris

17058 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Caminant
pels camins que em presenta el món,
el paisatge mai canvia,
només hi ha una fugida,
potser alguna desconeguda,
la meva:
escriure.

www.reculldepensaments.blogspot.com
estelroig119@hotmail.com