... no sempre tens la seguretat al plec de la mà...

Un relat de: Moixaina

No veia les cases del voltant, ni les muntanyes, ni el mar... tot, tot estava farcit d'una boirina gelada...
ahir queia la neu a les teulades dels panteons del cementiri que hi ha davant de casa, els flocs voleiaven d'un costat a l'altre, en totes direccions, flotant i deixant-se caure a la pedra gris on la seva vida defallia en uns segons...
la Nina Simone posava ritme a la tristesa mentre jo m'arraulia sota els llençols i el nòrdic... amb aquest paisatge es podria pensar que estava trista, però no, estava serena, plena d'una calma feixuga i d'una son gustosa...
i tenia en ment converses de la nit passada, íntimes paraules que no sé compartir, i plors...
perquè l'amor és ben capritxós i et fa enfollir a estones...
descobreixes que pots ser moltes persones a la vegada, sinceres totes elles, i això espanta perquè et passes la vida intentant ser "Tu" al cent per cent, i definir-te millor i ensenyar qui ets i omplir-te de respostes per a qualsevol interrogant que se't creua al camí...
i de cop...
t'adones que no sempre tens la seguretat al plec de la mà, ni respostes per a tot...
però també està bé.
Encara que sigui dolorós, et fa sentir viva...

Comentaris

  • Boníssim![Ofensiu]
    Arbequina | 29-10-2006 | Valoració: 10

    M'ha encantat aquest retall de pensaments, mescla de sensacions i narració d'un moment... la veritat és que se'm fa un relat difícil de definir. Sols una cosa tinc clara: m'ha encantat.
    I això, genial:

    "perquè l'amor és ben capritxós i et fa enfollir a estones..."

    i això altre, també:

    "t'adones que no sempre tens la seguretat al plec de la mà, ni respostes per a tot...
    però també està bé."

    Però tot és magnífic; així m'ha semblat a mi.
    Sols, tens algo contra les majúscules?

    En fi, vaig a llegir-te algo més.

    Una abraçada.

    Arbequina.