No se m'aixeca

Un relat de: Tanganika
-Coi i caram, recoi i recaram, recontracoi i recontracaram...que no se m'aixecaaaaa!

Sí, tenia la moral tant per terra, tan poc adobada, que animar-la esdevindria històric.

-Li pots cantar cançonetes naïf! Et pots convertir en una cançoneta naïf si t'hi centres més! Aleshores la moral potser, tal volta esdevingui aumoral fènix i reneixi, cosa i recosa i recontracosa que et convé reconvé i recontraconvé.

Que tingués una germana en un convent eucaliptusià no influïa. Ella allà hi feia torradetes de bacallà dessalat per a gent que tenia la pressió un xic baixa, per animar-los. Tipus d'animacions, ventalls pro-entusiasme que uns inventen o creen i d'altres consumeixen perquè o ho han de menester o s'ho creuen.

I quan la moral se li va aixecar...tota la resta era aixecable! Algú ho va trobar execrable...però seria una altra història d'algú realgú recontralgú (sempre en plural, dissortadament) que tenien coses pitjors per terra!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

132287 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).