No puc.

Un relat de: Eritrea68

No, no, no. No puc, no puc, no puc. Sóc totalment incapaç. Cada cop que obro la boca, sento les paraules relliscar per la meva gola i tornar cap a dins, en direcció a les profunditats de l'abisme de les meves pors. L'aire es torna dens i pressiona sobre les meves decisions fent que aquestes implorin clemència. Les papallones que poblaven el meu estómac inverteixen la seva metamorfosi i es transformen en cucs. Llefiscosos i fastigosos cucs habiten els meus interiors, impedint-me expressar-me amb claredat; per por a que siguin aquestos els que surtin transformats en paraules errònies. La por a equivocar-me, a donar un pas en fals i caure, a desfer-me entre les meves pròpies accions fa que dins de mi sorgeixin monstres i brutícia; que em podreixi lenta, molt lentament.

Comentaris

  • Si pots..[Ofensiu]
    Nyanga | 05-08-2009

    escriure tan bé per deixar-nos als que et llegim marevllats..
    per sort mai les papallones s'invertiran en cucs, sinó que volen enllà i disfruten de tot un dia per endavant sense saber que cada minut que passa els porta més a prop a la fi..
    endavant! llençat i trenca amb les pors que només porten més pors...

    una abraçada

  • crohnic | 28-06-2009 | Valoració: 10

    Tots tenim por a equivocar-nos... Però amb el pas del temps, sobretot quan tombes la mirada enrera, t'adones que és millor haver-te equivocat que no pas no saber si ho hauries fet o no perquè no vas ser capaç de dir-ho...
    Sempre es pot...

  • M'havia deixat el 10...[Ofensiu]
    onatge | 28-06-2009 | Valoració: 10

    Sí que pots...

  • Equivocar-te?[Ofensiu]
    onatge | 28-06-2009

    Equivocar-se és aprendre. Si sempre tens por a equivocar-te potser no avançaràs mai. Equivocar-te en relació a què a qui? Deixa que surtin les paraules i les emocions i els sentiments de manera natural sense forçar res, però tampoc sense impedir res...

    Salut.
    onatge.

    Gràcies pel teu comentari. Les paraules són com el fruit d'un arbre, sempre hi són, potser sí que de vegades les collim o massa verdes o massa madures...

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Eritrea68

Eritrea68

17 Relats

23 Comentaris

15317 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Vaig nàixer el dia equivocat a la ciutat equivocada. Però no me'n penedeixo, perquè tots els "errors" de la meva vida han fet que sigui com sóc ara. Així doncs, vaig arribar al món un 28 d'agost del 91 (uns dos mesos abans del previst) en la preciosa ciutat de Córdoba, amb els carrers plens de tarongers i somriures. Encara no sé ben bé per què escric; si escric per mi, pels altres, per gust o per vici; si escric per escriure o ho faig per no parlar; o per dir, entre noms, verbs, preposicions i d'altra fàuna sintàtitca, tot allò que callo.