No ploris

Un relat de: SweetInnocence

No ploris,
en aquesta nit serena,
deixa que la pluja
esborri el teu dolor.

Sé que la tristor
et mossega per dins,
però, si em deixes,
vull ser l´antídot
que et guareixi les ferides.

No ploris,
en algún racó del món
el sol està sorgint
d´entre les ombres de la nit.

Obre les portes del teu cor
i deixa que el meu amor
t´ilumini per dintre.

No ploris,
els teus llavis
es mereixen la dolçor
del teu somriure.

Comentaris

  • Plorar, jo?[Ofensiu]
    SweetInnocence | 10-02-2009

    I per què hauria de plorar? Vaig llegir un poema que m´agradava i el vaig valorar amb un 10, si els seus poemes o ella no et semblen bé no hi tinc res en contra, pero respecta l´opinió dels que pensem diferent.

    En quant a l´1 amb el que m´has valorat, tampoc em farà plorar, pero si algun cop em tornes a "visitar", agrairia que la teva valoració fos referència al que escric.
    No per res, simplement perquè em sembla una mica fort que critiquis a la gent perquè algú els hi ha comentat amb un 10 no prou justificat, o perquè no et creus la justificació (com en el meu cas), i desprès tu fiquis un 1 que tan sols fa referència als teus problemes personals.

    Que tinguis un bon dia,

    SweetInnocence

    Ah, per cert, per si no t´ha quedat clar, la Maron no és amiga meva, tan sols l´autora d´un poema que em va arribar al cor.

  • FELICITATS![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Núria Gausachs i Cucala

l´Autor

Foto de perfil de SweetInnocence

SweetInnocence

67 Relats

95 Comentaris

55880 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Vaig néixer una nit d´octubre a Barcelona, al 1989... i vaig quedar per sempre més enamorada del mes i la ciutat.

"Guarda siempre en tu corazón un lugar para los sueños"

No hi ha molt que dir sobre la meva vida, només que sóc una noia com qualsevol altre, i que des que era petita, quan estic trista, acostumo a deixar anar els meus sentiments sobre el paper.
No crec que escrigui massa bé, però això d´escriure és una necessitat a més d´una passió, i un cop escrits acostumo a penjar-los aquí (si són en català) o al meu blog: www.vibracioneslunares.blogspot.com (si són en castellà).