No m'ho diguis

Un relat de: solarin

No em diguis que m'estimes ja que t'hauré de dir que n'estimo un altre. No em demanis que l'oblidi perquè no puc fer-ho. No em demanis que t'enganyi i et digui que jo també t'estimo.
Si m'estimes, comprèn-me. Adona't de la situació: no l'oblidaré per la mateixa raó que tu no em vols oblidar. La simple raó de que potser un dia les coses canviaran i es fixarà en mi. Aquella esperança tan difícil i desitjada.
No et pensis que no t'estimo. Clar que t'estimo! Però (sí, el fatídic "però") com a amic. Com a la persona amb qui he compartit alegries i penes, nits d'estudi i nits de festa, tardes de pluja i tardes d'estiu, riures i plors, bones i no tan bones estones.
I, pensa-hi, això nostre durarà més que qualsevol altra cosa. Més que un amor passatger. No em repliquis dient que mai em deixaràs i sempre m'estimaràs i estaràs amb mi. Siguis realista. T'ajudaré en el que necessitis. Perquè hi ha molts tipus d'amor i no et puc donar el que desitges de mi.
Per això que t'he dit, no em diguis que m'estimes.

Comentaris

  • Bufff...[Ofensiu]
    Silenci... | 10-03-2006 | Valoració: 8

    És molt fort quest escrit...M'ha agradat molt, en ell expliques i transmets molt be els sentiments.
    Enhorabona!!!
    Besades!!!