No m'estima, jo l'estim.

Un relat de: Marteta
Somriure per mi no és difícil, simplement no sempre sent fer-ho, simplement no em dónen tot el que necessitaria per fer-ho.

L'estim? És una pregunta que sovint em faig, però avegades amag la resposta per no fer-me mal a mi mateixa.

La vida per mi és com una muntanya russa, on les pujades les visc amb una gran emoció i alegria, cosa que fa que quan hi ha les baixades em senti sola, atrapada en una contínua caiguda que no acabarà mai... i cada cop se'm fan més pesades.

Si, l'estim, l'estim però no ho hauria de fer. Som tan tonta que només em faig mal a mi mateixa.
M'estima? No, no m'estima, ho sé, ho assimil, però el que no puc fer és deixar-lo d'estimar a ell.


I una vegada més reflexiono sobre aquest ridícul tema en els ulls dels altres, però que a mi em fa tant de mal a vegades i a cops tan feliç. Però sabeu que us dic? Que l'estim molt i que els bons moments superen als que no ho són gens ni mica, i aquests són els que més recordo quan m'he d'aferrar a alguna cosa... gràcies a n'aquests moments, gràcies a ell, gràcies a que l'estimi visc amb l'esperança de que qualque dia ell m'estimi a mi.

Comentaris

  • Hola Marteta ![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 28-08-2012

    Diuen que som més feliços estimant que sent estimats.
    Ets molt jove i si qui et fa patir no s'adona de la teva vàlua , és que no et mereix.
    Saps que estic enamorada de la teva terra ? M'encanta Mallorca !
    Una carinyosa abraçada , Marteta !

  • Hola Marteta,[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 27-08-2012 | Valoració: 10


    No et conec en persona però sí virtualment i et veig com una noia adorable!

    No et mereix algú que et fa passar per aquests dalts i baixos. No tinguis pressa, ja arribarà el teu estimat, aquell que sabrà estimar-te i valorar-te en tot el que et mereixes.
    Perquè patir? hi ha persones en aquest món que valdria més no haver conegut!

    M'has fet un comentari molt maco. Moltes gràcies.

    Una forta abraçada guapa.

    Gemma

  • Sempre queden esperançes[Ofensiu]
    Mar Vercher Nieto | 25-08-2012

    Marteta em senc super identificada amb tu en aquest relat. saber que l'estimes i que ell a tu no... pero aixo no ens importaaaa, seguirem estimant i esperant.

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165896 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.