No m'aguanto

Un relat de: Bonhomia
NO M’AGUANTO

La meva sang bull, no puc més… aquesta absència de sexe m’està perjudicant seriosament, m’està marejant cada dia bojament i suu gotes de calor… els porus… també, també em suen semen… necessito un cos de noia o de dona ben calent, vull fer entrar tot el meu aparell i taladrar un cony fins a esprémer-lo tot, i llepant-lo, i veure com ella es retorça entre esglais de dolor i excitació desmesurada, perdent la raó… em torturo la polla mentre em masturbo i sempre em fa mal de tant poc olorar aquella olor que desprèn el flux d’una vagina, la vull refregar a tota velocitat, com al seu clítoris… no em queda més remei que aguantar-me… no trobo sortida, el cervell m’explotarà de tant pensar en el mateix… és insuportable… una necessitat mortífera, una tortura, molt bèstia, i no tinc res més que això…


Sergi Elias
21/05/2017

Comentaris

  • entessos![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 11-01-2018 | Valoració: 10

    Mercès per l'aclariment que m'has deixat respecte al sentit que jo no havia captat pas d'aquest teu poema. A voltes un mateix dona per sobreentès allò que altres no arribem a copsar mai. Per això, molts cops cal filar prim alhora d'expressar per escrit això o allò altre. Nil.

  • Cru i dur...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 06-01-2018 | Valoració: 10

    La única solució que hi trobo, en el cas que relates, és que facis us de les meravelloses professionals del ram: les prostitutes. En el meu ram, acostuma a sortir de franc, llevat de casos, de tot hi ha a la vida del senyor, que per el motius diversos, també, es veuen amb l'obligació de pagar de tenir sexe...

  • Insuportable[Ofensiu]
    Canela fina | 05-01-2018 | Valoració: 10

    Realment insuportable quan algú es troba en aquesta situació, t'entenc i ho comparteixo. No es pot anar per la vida sense tenir sexe, fa perdre la xaveta ;)

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 28-05-2017 | Valoració: 10

    Ben descrit cru com la vida mateixa

  • Toca't[Ofensiu]
    Montseblanc | 27-05-2017

    Primitiu, directe, explícit, bàsic, sincer, animal i a la vegada tant i tant humà...
    Molt ben expressat el desig pur i dur, tal com és, fora metàfores i tonteries...
    El mes de maig és molt fotut per aquestes coses...

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

512779 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.