No la trobo (nanorelats)

Un relat de: Nubada

*

**********

21.
En Pere i el llop

En Pere escarmentà davant les ovelles mortes. Mai més tornaria a dir una mentida dos cops a la mateixa persona.

(Tema: Mentida)

**********

22.
La màgia del tren

El tren passa rabent i xiulant. Els nens aturen els seus jocs. Riuen i saluden amb la maneta cridant adéu.

(Tema: a l'estació)

**********

23.
Fem un pastís!

Enfarinats fins a les orelles, remenen la barreja i se'n llepen els dits. Els davantalets els serveixen de ben poc.

(Tema: a la cuina)

**********

24.
Cues de pansa

-Mira que n'ets, de desmemoriada! Has de menjar cues de pansa!
-Ja ho faria... però és que sempre me n'oblido!

(Tema: amnèsia)

**********

25.
No t'estic amiga

-No t'estic amiga!
-Doncs me'n vaig! Més val estar sola que amb una mal acompanyada!
-La mal acompanyada seràs tu!

(Tema: solitud)

**********

25.
Després de la pallissa

Ell tornava a demanar-li perdó, però ella ja no podia sentir sinó dolor i el baf pudent del seu alè.

(Tema: el vi)

**********

26.
Ens estimem o ens suportem?

"L'amor se'n va... però ella es queda...!", deia en Capri.
Era broma. L'Amor queda, marxem nosaltres. Confonem estimar-nos amb suportar-nos.

(Tema: amor etern)

**********

27.
Recordo

-Papa, agafa'm!
I em deixava caure enrere fins que m'aturaven el tou d'una panxa i uns braços molsuts i protectors.

(Tema: la confiança)

**********

28.
Com un iman

D'entre les parades, farcides dels llibres de més ressò, una l'atregué com un iman: s'aturà embadalit sota el rètol d'RC.

(Tema: mediàtic)

**********

29.
No la trobo

**Relat guanyador**

-No queda melmelada, reina.
-Que sí que en queda, home. Busca bé.

(...)

-Res. Ni un pot.
-A veure... Té!

(Tema: coses de parella)

**********

30.
Sopar d'empresa

A cada sopar d'empresa responia igual:
-Sí que ho sento, precisament aquell dia tinc un altre sopar... a casa meva.

(Tema: excuses)

Comentaris

  • Clar de lluna | 11-06-2008

    ...quasi els havia llegit tots al fòrum, un plaer recordar-los! És curiós com amb 20 paraules es poden crear aquestes històries!

    Una abraçada!

  • Molt bo![Ofensiu]
    Lior | 11-06-2008

    Hola!

    M'han agradat molt els teus nanorelats. Sens dubte, són molt originals.
    Fins aviat.

  • Hola![Ofensiu]
    Magrat | 11-06-2008

    M'han agradat molt, aquests nanorelats! Breus però intensos, alguns divertits i la majoria reals com la vida mateixa...

    Gràcies pel teu comentari, et faré cas i em miraré els reptes.

    Fins aviat!

  • Molt bons[Ofensiu]
    Nurithy | 05-06-2008 | Valoració: 10

    curiosament el guanyador no em sembla dels que destaquen nés. Però, vaja. Sobre gustos no hi ha res escrit, o això diuen.

  • pereneri | 30-05-2008 | Valoració: 10

    i molt bons.

    El de "No la trobo" m'ha fet posar vermell...

    I el de "Sí que ho sento, precisament aquell dia tinc un altre sopar... a casa meva" és la meva excusa preferida. Lògicament, no dic les darreres tres paraules.