No ho sé

Un relat de: Nyaelven

No sé que hem passa ara, he estat tant de temps desitjant no sentir res per tú... perquè ara que ja t'he oblidat sento que tinc un buit?
He passat de sentir-ho tot, per tu, per la vida a no sentir res, per tu, per la vida també.
No ho sé, potser necessitava sentir, encara que em fes mal el que sentia, només se es que desde que els meus sentiments han marxat, tot em sembla més trist, més mort.
Ara només vull tornar a sentir, el que sigui, per qui sigui. Vull tornar a sentir-me viva, sentir que encara em batega el cor a dins encara que després em faci tant de mal que me'l vulgui arrencar del pit.
Que algú em torni el que em pertany, la llum, la vida, l'amor.

Comentaris

  • La vida et pertany només a tu, els sentiments també...[Ofensiu]
    onatge | 12-10-2007 | Valoració: 9

    Tens raó, després de deixar d'estimar sentim un buit. Però la vida germina el nostre interior cada dia, cada instant, només hi hem de ser sensibles...

    Aprèn a respirar en silenci, sentiràs l'aire, veuràs les flors, dialoga amb el mar, passeja entre els arbres, omple una copa amb aigua de lluna i brinda per la vida, que ets tu...

    salut, onatge.

  • Bonic i sincer[Ofensiu]
    Archènia | 06-01-2007 | Valoració: 8

    Bonic i sincer. És cert que queda un buit, però el que no acabo d'entendre és el següent: Quan fa mal és quan encara no s'han esfumat les restes d'un amor que s'ha perdut, però quan s'han esfumat les restes, quan ja és buit, ja no hauriem de patir!

    L'amor aporta felicitat, però no és l'amor buit el que fa mal quan ja fa temps que s'ha tancat una ferida, sinó que ho és la soledat.

  • Bon relat[Ofensiu]
    Anònim | 12-12-2006 | Valoració: 9

    M'hi he sentit identificat...

  • És que ho hem de saber tot?[Ofensiu]
    Frida/Núria | 12-12-2006

    M'ha agradat el teu relat, però m'ha vingut al cap aquesta pregunta.

  • Arribarà[Ofensiu]
    natasha | 20-10-2006 | Valoració: 9

    dius que vols notar que el cor torni a bategar, i així serà quan menys t'ho esperis. Quan algo acaba sempre queda el record i tot i la tristesa que suposa la fi els recors dels bons moments acostumen a fer somriure.
    M'hi he sentit reflectida.
    Fins aviat.
    -.-NaTaShA-.-

  • te esrit[Ofensiu]
    Adeta | 01-06-2006

    hola, te comentat en els comentaris del meu relat paraules, es una crítica inofensiva de la teva critica cap al meu escrit.

    magradaria que el miresis

    ADETA

  • Ja ho sabràs[Ofensiu]

    Quan acaba una etapa, en comença una altra. Jo crec que els sentiments no canvien, només es transformen, com l'energia, i estàs viva, segur, perquè el que expresses en aquest text és sentiment des de la seva arrel.
    Pel que fa a l'ortografia, compte perquè hi ha algunes errades, si les elimines es llegeix millor, segur.
    Una abraçada.

  • Basileia | 02-05-2006

    ...arriba un moment que et plantejes si val la pena oblidar...nomes vull dir-te, amor, que des de que ja no et sento...em moro...

    ...trobo que el text descriu molt be allo que sentim quan aconseguim oblidar el que portem mes endins...

Valoració mitja: 8.83

l´Autor

Foto de perfil de Nyaelven

Nyaelven

26 Relats

84 Comentaris

35250 Lectures

Valoració de l'autor: 8.98

Biografia:
Una vegada la gran escriptora Maria Mercé Roca va dir en una trobada: " Quan estàs bé no escrius". Aixó vol dir que tots els que escrivim encara que podem sentirnos "moderadament feliços" sentim que ens falta alguna cosa.
Jo vull que algú em digui " deixa'm ser el que et falta"
( porca miseria 25-12-05)

M'agraden aquestes frases, sóc feliç la major part del temps tinc molt bons amics, estic fent una carrera, però hi ha moments en que amb aixó no en tinc prou. Sóc massa exigent amb mi mateixa? O potser ja m'està bé ser moderadament feliç?