No ho sé

Un relat de: Gabriel M.
No ho sé

Només sento rumors
Rumors d’un cor que batega
D’una soledat estranya,
D’una pausa diminuta
Que em fa mirar enrere
Sense saber què hi ha al davant.

Rumors, només rumors
Paraules eixutes, pauses sense sons
Perquè els sentits ara són records
de més enllà dels teus ulls
de més enllà del teu alenar,
com una missió impossible.

I així vaig

Endormiscat del passat
Despert del present
Sense recança pel futur incert
Només glopadetes de vida
Que em fan mirar endavant
Sense saber què hi ha al darrere.


Barcelona, maig 2014

Comentaris

  • Un poema mot maco i dolc dintre la ...[Ofensiu]
    Annalls | 30-05-2014 | Valoració: 10

    ... linea habitual del nostre amic Gabriel... New York Times....
    És així, dolc, tendre, amarat d'amor per la seva filla que més el necesita i que l'ha portat a un projecte del que en treuran profit més persones.
    Et felicito per l'exit que está tenint, gràcies a tot l'equip que formeu. Al principi com no sabia com anava em va preocupar un xic, pel fet de que depen de les ventes que tingueu amb que treballar i com la poesia no és que vengui molt... però ara que us he vist tots a una... això em provoca moments un xic tristos pel fet de la poca complicitat que timc amb els agorafòbics, uns perquè ho són, aquests evidentment no poden ajudar, altres no volen que és sapiga, altres donen un cop de má de tan en tan més de colaborar juntament que de fer quelcom que m'alleugereixi, potser és lleig però em feu enveja, d'aquella que es diu sana... be és així però quan algú em diu que ha llegit el llibre o ha vingut a alguna de les poques presentacions que faig (l'anisetat se'm dispara), i que gràcies a aquest fet ha sabut el que tenia, o truca o em pregunta a la pagina coses en que puc adreçar-lo veig que ha valgut la pena. La llastima és no arribar a més gent , cada vegada que trobo un soport en un mitja no se com carai va que s'acaba parlant de tot i el llibre no hi quep, ja està bé que es parli de la malaltia però és que amb el llibre els hi quedarà més clar que per aixó es fet. En fi parlem de malalties molt diferents, l'autisme és ben conegut i més fácil de que s'hi impliquin...
    Peerdona oer tota la parrafada, espero que rebesis el poema que al final em va sortir pensantg en el nom de la teve filla i el video sobre autisme que havia vist.
    I el Sr Rafamolero amb els seus 9... mira que li vaig exolicar ell que pasava...

    Petons a tots dos

    Anna

  • Molt bé, Gabriel [Ofensiu]
    Rafaelmolero | 29-05-2014 | Valoració: 9

    És un poema senzill i a la vegada amb qualitat... té un toc especial de vida, amant al transcurs de la vida... un bon poema. M' ha agradat. I gràcies per haver llegit el meu...
    un cordial salut. Rafael Molero

  • gran Gabriel !![Ofensiu]
    joandemataro | 29-05-2014 | Valoració: 10

    caminant per la línia fina del temps, la línia de la vida, amb pors i esperances... caminant i lluitant per tu mateix i especialment pels teus

    abraçades !
    joan ;-)

  • salut[Ofensiu]
    matràfola | 29-05-2014 | Valoració: 10

    La grandesa de l'amor.
    Només cal sentir-lo, és ben fàcil.

    Salut i una abraçada, Gabriel

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Gabriel M.

Gabriel M.

41 Relats

191 Comentaris

33405 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Nascut a Barcelona, de mare Mallorquina(manacorina), premiat amb el primer premi de poesia del X i XII Concurs Literari de l'Associació de donants de sang de l'Hospital de Sant Pau de Barcelona del 2011 i enguany i tercer premi al mateix concurs en la seva XI edició del 2012.
Publico mensualment a la revista comarcal "Perlas y Cuevas" de Manacor, Mallorca des de l'any 2008.
He publicat el poemari "PERENNE" JMD Ediciones.
Participo en varis fòrums literaris.
He treballat com a corrector d'estil i he publicat en antologies poètiques diverses.
Amb una família de tres fills, la petita amb una síndrome dins l'espectre autista.
En aquest sentit sóc curador del llibre "AUTISME: TRENQUEM EL SILENCI AMB POESIA" de Viena Edicions, junt amb altres grans escriptor i amics, dintre del "PROJECTE ÀGATHA" solidari i altruista.

Link al Facebook del PROJECTE ÀGATHA:
https://www.facebook.com/projecte.agatha

El meu blog:
http://yetibarna.blogspot.com.es/

Per adquirir el poemari "PERENNE" dedicat:
guspiraperenne@hotmail.es.

El FB del meu llibre:
https://www.facebook.com/pages/PERENNE/169623713138358

El meu FB personal:
https://www.facebook.com/gabriel.perez.1257604?hc_location=stream

Entrevista en castellà "Letras y Algo más":
http://www.letrasyalgomas.com/t26865-iniciando-un-nuevo-ciclo-hoy-gabriel-m