No ho intentis

Un relat de: tramuntana

No intentis trobar els meus ulls, doncs ploren.
No vulguis trobar-me, doncs no estic.
No desitgis besar-me, doncs els meus petons són de foc...

...i cremen...

Comentaris

  • Genial[Ofensiu]
    Annix | 29-03-2005 | Valoració: 10

    Laura he llegit unes quantes obres teves i be.. potser que volguis una resposta a una d'elles, en la que et preguntes que és fer-se el primer petó i com i on.. etc.. bé, són preguntes normals que quan un té aquesta edat es fa, però tranquila, jo també tinc una amiga en la mateixa situació que tu, que cada dos per tres em pregunta que té de meravellós fer-se un petó i bé crec que té raó el teu germà és millor pasar a la pràctica... la verita és que no hi ha cap secret.. tant sols juntar els llavis.. i res més, transmetre a l'altre persona tot el que tu sents per ell i sinó doncs.. com avui en dia es diu si és un simple rollo.. doncs noia no hi ha cap secret prento com un joc entre dos persones i prou. bé no sé si té aclarat alguna cosa o no. bé jo també m'he sentit identificada amb els teus dilemes.. i tentenc,.. tinc 15 anys.. i en algun moment també m'he fet aquesta pregunta.. pero sincerament.. no hi ha cap secret.. i tampoc ho pots provar amb res.. ni tant sols amb una rajola com una amiga meva feia perquè no hi ha res que s'asembli a uns llavis, l'unic que necesites es decisió. Bé la raó per el qual te escrit tot aquest rollo en aquest poema, és perquè m'ha sobtat molt com en tres frases, dones un misatge molt clar. bé laura et felicito i també per altre part et dic que lluitis per el que tu vols ser i aconseguir, que per el que he vist és ser escriptora. Molts petones i gràcies per mostrar-me poemes que m'han fet recordar moments del passat.

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

440219 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com