no hi ha res com...

Un relat de: Yuki





no hi ha res com acariciar-te el clatell mentre veiem el sol pondre's a poc a poc.
no hi ha res com tocar-te plenament sense vergonya, sense paraules,
ningú diu res, els cors parlen per nosaltres.

I és quan no puc aguantar més la respiració quan els meus dits estan embolicats amb els teus cabells arrissats que t'apleguen a la cintura. Trec la meua llengua de la teua boca i ens despullem.

L'Anna ja s'havia despullat primer i al observar les seues preciositats
clavo 3 dits en la seua flor, mentre m'estic menjant el teu membre.

Estem a juliol, la temperatura exterior és molt alta i la corporal encara més.

Quan em fico de bocaterrosa per a q em col·loques el teu pene pel forat meu de darrera li estic xuclant les montanyes que té al pit l'Anna, com si fossin biberons, i estic disfrutant del moment. Molt, massa. Però no aplego a disfrutar-lo al màxim fins que poc a poc baixo els llavis al melic i em trobo més avall en allò que tan de temps havia esperat per a tastar. Li toco suaument, després em cabusso com si s'acabés el món, li menjo la figa, gairebé es podria dir que m'alimento d'ella. I l'Anna crida, crida de plaer mentre et decideixes que és moment que l'Anna menji allò que ha anat creixent mentre estava dins el meu cul.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer