No em toquis els collons, marginat social.

Un relat de: Bonhomia

Has sortit a passejar amb bambes foradades i sense cordons per a travessar la frontera. Hi ha tantes coses per fer,allà darrere...
Però de cop un mico se't planta al davant i et diu:
-Ei tu! Notes! No pots passar!-I la família a la merda.
Si ets estranger,nano, en aquest cony de país ho portes malament. Hi ha micos per tot arreu: a la carretera, als boscos... i no n'hi ha mai cap de bo. No és que et vulgui menjar el coco però és millor que no surtis de casa. Estigues segur, per favor! Almenys fes-ho per nosaltres... així no hi haurà tants accidents i tants morts i podrem guanyar les pròximes eleccions, m'entens, oi?

La roba rentala bé, per favor, que des del parlament sentim la teva pudor. No et sembla que hauries de respectar la nostra fragància d'eau du toilette? No et mengis el pollatre amb els dits,que t'estem controlant amb radar. I, això si que per favor, no et fiquis als llocs on no et demanen, que els puticlubs són nostres.

Dels labavos no et diré res perque estan tan plens de merda que me n'he arreglat un a la meva terrassa particular, al costat de la suite, i no em vinguis a dir que vols veure el futbol pel satèl.lit perque jo ja tinc feina amb els 121 canals que tinc i estic que no cago, literalment. A més, tu tens vuit fills que mantenir i cada dia arribo cinc minuts tard al treball per culpa del petit, que plora fins les 22:30 i no em deixa concentrar-me en les pel.lícules porno. I canvia de cotxe ,veí estimat, que em fas quedar malament. No queda bé al costat del meu jardí.T'ho dic ara, o el canvies, o parlaré amb el meu gabinet d'advocats.

Comentaris

  • Concís, breu,...[Ofensiu]
    rnbonet | 04-05-2006 | Valoració: 8

    ...irònic fins quasi sarcàstic, antisistema i políticament incorrecte. O siga, que, com diem al meu País, "de puta mare, tio"!
    De 10, si no fos per algunes "incorreccions" gramaticals: "perque" sense accent, repetició de "me" en 'no me deixa concentrar-me', manca de guió a "renta-la" (la roba), alguns oblids de puntuació... Res, que sóc un primmirat!
    Salut i rebolica!

  • jo tenia raó..[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 02-05-2006 | Valoració: 9

    al veure el teu comentari i seguir-te la pista...
    tant senzill com clicar damunt el teu nom....
    val la pena llegir-te...

    i aquest en concret...

    m'ha set divertit...

    la meva imaginació s'ho ha recreat dins el meu cap...

    Certament, a mida que llegia, he anat veient com l'un li deia a l'altre..i l'altre...acumulava rabia..o...impotència...

    Gracies per comentar-me, em fa un xic més vital cada comentari que em fan...

    Hi tens molta traça...:)
    Una abraçada....especial..
    i un petó...perque no, també especial...

    Núria

  • Quanta raó que tens![Ofensiu]
    llu6na6 | 02-05-2006

    ho has fotografiat a la perfecció! Sensacional!

    Necessitem uns dels altres. Ens necessitem! No obstant i això ens rebutxem a causa de la DIFERÈNCIA que en diem.

    Això sí, volem que els altres ens acceptin, que ens valorin; però nosaltres no suportem colors, olors, intrusions...

    M'ha agradat la facilitat amb que descrius aquest fet tan dolorós i real.

    Molt bé, Sergi!

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515173 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.