"No em puc creure que no hagis rentat els plats!"

Un relat de: Mar
- Vols que ho faci? (Sentint-se culpable)
- (Enfadat) Vull que ho facis sense que t'ho digui!


Vull que facis el que vull sense dir-t'ho.

Vull que facis el que JO vull sense dir-t'ho.

Vull que facis el que JO vull, sense que JO t'ho digui. (Suspir: i com sé el que vols?)

Vull que TU facis el que JO vull sense que JO t'ho digui.

Vull que TU facis el que JO vull que facis sense que sàpigues què vull.

Vull manipular-te, per a que TU facis el que JO vull que facis sense que sàpigues què vull JO.


I m'enfado quan no ho fas, perquè les meves expectatives no corresponen a la realitat. M'enfado, però en el fons em dol. Molt. I parlo de mi quan parlo de tu.

M'enfado i em dol perquè les coses no són com JO vull que siguin, perquè tu no fas el que jo vull.


I és que jo només vull que els plats estiguin nets, perquè a mi m'agrada així.

"Escolta, m'agradaria que m'ajudessis a rentar els plats."
"Vinc."

Comentaris

  • Entrepans de bull blanc[Ofensiu]
    Mar | 11-09-2016

    Jajajajajaja. Provaré aquests entrepans.

    Gràcies pels comentaris!!

  • Bon relat[Ofensiu]
    unicorn_gris | 18-08-2016 | Valoració: 9

    M'agrada aquest relat.

    Aquesta persona vol que tot es faci al seu ritme, i això no sempre és possible.

    Encara sort que almenys colabora amb ell per a rentar junts els plats.

    En fi, a tenir paciència.

    Ens veiem!!

  • Bull blanc[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 09-08-2016 | Valoració: 10

    Magnífic exercici de gramática, de llenguatge, de joc de paraules i, sobretot, de sinceritat. Hi ha massa "vulls" en aquesta relació. Potser un entrepà de bull blanc sentaría millor. Una forta abraçada.

    Aleix