Nit del 13 d'octubre

Un relat de: Dida

Vagues hores en una habitació petita i amb llum tènue. Un cigarret i desprès un altre, mentre tan sols el soroll dels quatre veïns que ja es llevaven per anar a treballar resonava en les quatre partes que m'envoltaven.
Memòria impura i l'absurt de la literatura m'invahien una sensació de cremor en l'interior, cor trencat i ànima buida, sentiment de ser un vidre fràgil, por a la reacció, impotència en l'acció i renúncia a la simplicitat.
Fatiga moral i espiritual en el concient e inconcient. Hores mortes amb sensació de tristor, impotència, pena, dolor,...i un sentiment increible de fragilitat es transformava en una caiguda al buit, que es multiplicava per ell mateix en tot el que em rodejava, en totes les accions i pensaments que desenvolupava i l'únic refugi que tenia era el riu que nèixia dels meus ulls i el silenci en l'interior.
Tan sols demano oblidar les abstractes dates que em recorden allò que hagués estat i no va estar, allò que ho era tot i ara és res.
La vida es curta, tot i que els dies són llargs. Vull que torni a brillar el sol i tornar a sentir aquell sentiment de felicitat que manté viva la meva vida.
TÚ..i nosaltres sabem que junts ens en sortirem, perque ningú mai ens podra vèncer, mai deixaré de lluitar per TU i per nosaltres.
No oblidis ni oblidem mai, que units som força, duresa i l'enveja de molts.
T'estimo papa!!

Comentaris

  • hauràs d'aprofondir...[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 08-12-2009

    en aquesta veta literària, i tens tirada, segur. Parlar dels sentiments sempre millora les sensacions del qui llegeix. Una bona narració plena de sentiments i desitjos.

    Felicitats

    Ferran

  • sentiments[Ofensiu]
    ANEROL | 20-11-2009 | Valoració: 10

    de pèrdua, d'esperances, forts, païts i cridats amb potencia

  • Bé. !Et seguire llegint.[Ofensiu]
    jos monts | 20-11-2009 | Valoració: 10

    Un relat ple de records en memòria de un ser estimat.
    Aquesta frase m'ha agradat "La vida es curta, tot i que els dies són llargs".

  • Estimat Joan...[Ofensiu]
    Dida | 15-11-2009

    Moltíssimes gràcies per llergir el meu text i comantar-lo.
    Una abraçada!!

  • Relat de nit[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 15-11-2009 | Valoració: 10

    Un relat sensible amb llum de nit i llum de sol.

Valoració mitja: 10