Nissaga de metges

Un relat de: Victre
L'avi es va fer famós per ser el primer ginecòleg que va fer una cesària a la ciutat.

El pare, amb cinc anys, va aprendre a llegir gràcies als llibres de ginecologia de l'avi, i podríem dir que va se sabia millor l'anatomia de l'aparell reproductor femení que el conte dels tres porquets. Encara recorden aquells dinars de Nadal on, enlloc de vers, recitava una per una les diferents parts dels òrgans sexuals femenins, i l'avi, satisfet, li donava unes quantes moltes monedes per la guardiola.

Evidentment el pare també va ser ginecòleg, i millor i més famós que l'avi.
I, evidentment, la seva filla, la nineta dels seus ulls, també ho seria.

El pare va intentar que la filla aprengués a llegir amb els llibres de ginecologia de l'avi, però ella preferia els tres porquets.
Per Nadal, llegia el vers amb un entusiasme que posava de mal humor al pare i a l'avi.
I això feia que ningú goses donar-li ni cinc.

Als estudis sempre va treure unes notes excel·lents, i a l'hora de triar carrera, ningú li va preguntar res, perquè ningú es plantejava que no fes medicina.
Van ser sis anys durs, però fantàstics. I després l'any del MIR, dur però molt dur.
I un cop fet l'examen, només quedava esperar la nota i triar especialitat el dia 9 de Gener.

Així que, a les postres del dinar de Reis, quan pare i avi van parar d'explicar anècdotes de parts, parteres i pares mig desmaiats, ella va creure que era el moment de donar la notícia.

-Escolteu-me un moment, si us plau.

Ningú li va fotre ni cas. I tot seguit, el pare ja tornava a explicar aquella història de l'embarassada que estava tan grassa que no sabia que estava embarassada.

-Doncs ja us ho trobareu- va pensar. -Però els Reis us portaran la primera uròloga d'una nova nissaga a la família.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96003 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.