Nina

Un relat de: mar_i_ona

La nina va venir de l'Índia, d'un dels molts intrèpids viatges de l'àvia Aurora. Era delicada, petita, amb els cabells negres i llargs, recollits amb dues trenes. Jo no devia tenir més de 6 anys, i aquell regal em va agradar molt.
A part del seu orígen, el que la feia ser especial es que tenia dibuixats els ulls tancats. Perquè l'havien fet així? No ho entenia… Esclar! Deu ser com el tió, que menja quan no hi ha cap nen o nena al seu voltant. Doncs igual, la nina deu obrir els ulls quan jo no la miri. Estava molt convençuda que quan jo dormia, aprofitava i em mirava.
I sí, quan es feia fosc la posava a dalt de tot del prestatge, i me n'anava a dormir, per tal que la nina pogués obrir els ulls sense preocupar-se de la meva presència.
Algunes nits, molt quieta, me la mirava de reüll, a veure si l'enxampava mirant-me. Com us podeu imaginar… mai ho vaig aconseguir. Però jo era feliç!
Sabia del cert que quan dormia de veritat, la nina m'observava tranquill·ament…

Comentaris

  • Molt bonic[Ofensiu]
    Primera fada | 03-03-2006 | Valoració: 8

    El somni viu de cada nen i nena...
    M'ha agradat ;-)

    Petons

    rehtse

  • Màgic[Ofensiu]
    helena | 03-03-2006 | Valoració: 10



    Benvinguda.

    És un relat ple de màgia i tendresa.

    M´ha agradat molt i m´ha recordat
    emocions de la infantesa.

    helena

  • Bonic...[Ofensiu]
    AVERROIS | 01-03-2006 | Valoració: 10

    ...relat, m'agradat. Benvinguda a relats i una abraçada.

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de mar_i_ona

mar_i_ona

2 Relats

4 Comentaris

2214 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Últims relats de l'autor