Nina de porcellana

Un relat de: queta

La vida la va deixar escollir.
I ella va voler ser nina,
nina de porcellana.

Va aprendre a mirar-se la vida
Des d'aquell seu cos
Que sentia les coses d'una manera diferent.

Però la memòria la va trair.
Algú va oblidar la seva condició
I la va deixar caure en l'oblit.

Sense entendre perquè
La nina va esmicolar-se.

Comentaris

  • ainona | 26-11-2005 | Valoració: 9

    i va deixar escapar tantes vegades
    el seu somriure....

    Aquest poema, s'assembla molt a un relat que vaig intentar escriure fa un any...
    I d'alguna manera la protagonista del meu relat, era jo... i d'alguna manera, jo, m'he lligat amb la nina de porcelana del teu poema... bff...
    Tant d'embull per dir-te que m'ha agradat el poema!
    I que. qui sap, potser un dia d'aquets, m'anim a penjar es meu relat per aquí, perquè conegui a la nina de porcelana, i es fassin companyia.

  • per pensar...[Ofensiu]
    estel_fugas_antifa | 25-10-2005 | Valoració: 9

    És un text molt macu que la vritat m'ha fet pensar molt... potser en alguns moments de la vida ho veiem tot tant complicat que ens agradaria ser ninots o nines de porcellana... però llegint el teu text es veu que l'amor i l'amistat només ho tenim nosaltres, i encara que per obtenir-ho s'ha de patir, val la pena.
    per cert, el relat que em vas comentar, d'olor a terra cremada, significa que es una olor que et recorda al passat, i que a vegades hagues sigut millor que no tornesin a apareixer.

    Vaig a llegir més relats teus. Un peto

    Salut Camarada

  • Potser ...[Ofensiu]
    Henry | 20-10-2005

    va ser perquè li faltava l'aire càlid de qui es sent estimat i envoltat de gent. Era delicada, i el temps la va anar esquerdant...
    M'ha agradat. Per que en el fons, amaga la imatge de tot allò que acabem oblidant al llarg de la vida...

    Petons,

    Henry

  • Sense entendre perquè...[Ofensiu]
    Nostalgia | 04-10-2005 | Valoració: 10

    ...aquest poema m'encanta.
    Una abraçada,
    Nostàlgia.

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de queta

queta

17 Relats

54 Comentaris

30301 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
"Quan un nen diu que no creu en les fades, en cau morta una; aquesta és la raó que en quedin tan poques"

I són aquestes fades i follets i bruixes... les que ens fan més persones!

No deixem de somiar!