Nina de carn i os

Un relat de: indefinida

T'han despintat els llavis,

t'han despintat la vida,

en el teu rostre no hi ha el color

de la teva veu, ara callada.

La teva mirada en blanc i negre

es projecta dins dels meus ulls,

talment com una pel·lícula antiga,

de sessió única i poc apta per la teva edat.

Tanques els ulls, s'encenen els llums

el cinema resta mut, ningú més a part de jo,

t'abraço i sento com plores,

s'inunda la sala de llàgrimes pretèrites.

Tot continua en silenci i il·luminat

menys el teu cos, d'un color gris,

petita nina, no puc negar la teva tristor,

doncs és molt dur adonar-te que ets persona.

T'han despintat els llavis,

t'han despintat la vida,

i això no li pot passa ni a una nina

amb defectes de fabricació...



Ets una persona, desperta i pensa!


Comentaris

  • si....[Ofensiu]
    Samfaina | 17-02-2007

    ....sobretot això, desperta i pensa. Ja és hora de que tots ho fem , que ens despertem del son on ens mantenen callats, manipulats, atontats i adormits. Sortim d'aquí i cridem el que creiem i sentim, pensem de nou per nosaltres mateixos. És hora ja de treuren's tota bena dels ulls, i encara que ens faci mal, d'adonar-nos i afrontar el que ens envolta.
    M'ha agradat molt el teu relat, gràcies! Besades des de mallorca, Gina.

  • Excel.lent poema!! Però la forma de separar les estrofes, voldria dir que...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 13-02-2007 | Valoració: 8

    M'agrada molt aquest poema, Indefinida. Trobo que és molt expressiu; el guardaré a preferits per a rellegir-lo.

    Però hi ha un aspecte que m'ha fet rebaixar "molt" la nota, d'un 10 a un "míser" 8: la separació entre estrofes.

    Si vols en parlem per msn, però ara t'ho explico una miqueta.

    Entre línies d'una mateixa estrofa, en general, convé que no hi hagi una separació de doble línea (és a dir, "una línea en blanc" enmig). Normalment, la separació de doble línia sol recomanar-se entre línies d'una estrofa i la següent, no entre línies.

    T'ho dic perquè la separació que tu poses és bastant correcta, però un tant millorable.

    La comoditat (o incomoditat) visual pot restar injustament (però "restar") qualitat general a un bon poema.

    Només aquest avís.

    Però al final el millor: repeteixo, felicitats pel poema, està ben escrit malgrat les "matitzacions".

  • ..i pensa.[Ofensiu]
    Ningú- | 07-02-2007 | Valoració: 9

    Desperta i pensa... pot ser és hora que despertèm i pensem... M'ha agradat molt el teu poema. Tenia ganes de llegir alguna cosa així.

    Gràcies.

    Ningú-

  • Està molt bé!!! Tot i que...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 06-02-2007 | Valoració: 9

    M'agrada molt aquesta poesia. Molt expressiva. Així és la persona!!! Sempre dèbil i atacable...

    Jo hauria separat d'una altra forma les estrofes, però això és una opinió personal.

    A veure si algun dia fas un "nin de carn i os".

    Salutacions!!!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de indefinida

indefinida

115 Relats

337 Comentaris

120219 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Doncs...indefinida. Ningú té una descripció en paraules, la descripció és en el seu ésser, en el meu ésser, en el vostre ésser...
Imagineu-me com vulgueu i seré com desitgeu dins la vostra imaginació...