Nena, no siguis tonta!!

Un relat de: Hannah

Nena, no siguis tonta!!
Mira el que et passa ara? Ho veus?
Sentiments de tristor, frustració i desengany, t'han cobert el cor i l'ànima.
Tu una persona, que sempre et fas la forta, i et dius a tu mateixa i als demés: "No us preocupeu, no passa res, sóc la Nena, una persona amb molta fortalesa, ja veureu com tot anirà bé..."
Aixó ho dius, t'ho dius...I ho demostres, saps que ho fas molt bé? Una gran actriu, sí senyor!!
Però a tu mateixa no t'ho pots amagar, quan estas tu sola, no et pots enganyar i no ho fas.
No ets la persona forta que dius, sinó una nena que te por, inseguretat! (Quina paradoxa! Inseguretat, tu que ets tan segura. Perdona, no me'n recordava que ets una gran actriu!)
Una persona amb una fortalesa no tant forta, una mica desil·lusionada...Per què no dir-ho?
Durant la teva vida t'has trobat persones molt maques, almenys ho pensaves al principi (recordes que sempre m'ho deies?), però que al final et demostren, o has acabat veient que no eren tal com et pensaves.
I no és que siguin males persones! Simplement que no són el teu "ying" si tu ets el "yang". No hi ha el suficient equilibiri i la balança es descompensa.
Has plorat tant! (Recordo les nits en que em trucaves amb llagrimes als teus ulls de cristall, i em preguntàves perquè et passava a tu tot allò. Jo t'animava i et deia que no patíssis i que el cap es més de rafiar que el cor, i tu t'havies equivocat tant. Tanmateix per aquest simple fet: seguies el teu cor i no escoltaves al cap)
Però ara això ja és igual.
També recordo i aixo sí que ja no m'agrada quan em deies que no tenies ganes de viure, que no valia la pensa continuar. Estaves tant quivocada Nena!!!!
Jo tinc la solució:
-Observa
-Fins que no estiguis segura, no fagis res qu et posi en evidència
-Quan passis a l'acció recorda que has de estar segura
-Escolta el cap, perfavor!
-No ignoris el cor tampoc
-I ESTIMA'T una mica més.
I pensa que a part dels amors frustrats, tens amistats amagades dins el teu cofre del tresor...Treu-les una mica més!
I siusplau...
No actuis més, perquè ara que hi penso...
...no series una bona actriu.

Una amiga que t'estima.

Comentaris

  • jOaneTa | 04-01-2008 | Valoració: 10

    podria posar mil i un comentaris però tots acabarien dient el mateix, m'ha encantat i per un motiu bàsicament... em recordaves al meu millor amic renyant-me quan m'enfonso... aquells dies en que ja no sabia que dir-me i que estava rabiós de veure'm trista i fràgil.
    Gràcies per fer-m'hi pensar un altre cop.

    jOaneTa

    FELIÇ 2oo8

  • Qui és perfecte???[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 20-12-2006 | Valoració: 9

    Tots tenim que millorar i donar-nos oportunitats...

    Dóna-li ànims a la teva amiga de part meva.

    Ah, pobres de nosaltres mateixos, donguem-nos més oportunitats, ai-las!!! No ens autocastiguem tant!!

    Bé, ens veiem, dew!!

  • Increible[Ofensiu]
    Rosee | 21-09-2006 | Valoració: 8

    Ostres, quin relat més bonic!
    De veritat! És increible! Arribaras lluny segur!
    Aquet relat m'ha recordat aspectes de mi, m'han fet pensar i valorar certes coses...crec que a molta gent li pot passar exactament el que m'ha passat a mi si s'ho llegeixen amb calma i entenent el significat de cada paraula que lliga amb la següent fins q arriba a formar aket relat increiblement increible!!
    De varitat Hannah, és un dels relats més macos que he llegit.
    Segueix així!
    Un petó!
    Rosee

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Hannah

Hannah

88 Relats

92 Comentaris

93707 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
Una matinada de gener del 89 em va veure néixer.
A fora bufava el vent glaçat, i l'hivern em va donar la benvinguda.
Sóc del país del Cava, i tenim la Festa Major més típica. M'agrada el meu poble, la meva vila.

Sóc una noia d'aire i pertanyo al regne d'Acuari.

Potser perquè sóc tímida, m'agrada tant escriure.
És una facinació que sempre he tingut present, però des de fa un temps, em va be per desfugar-me i passar-m'ho bé.

Sóc quiromassatgista I osteopata. M'agrada treballar amb les mans.

A part de la lletra, la música em fa somniar, i em transporta a altres planetes.
Tan em pot agradar una de relexant com el rock ben tocat.
Lax'n'Busto em fascina.
I he tocat la bateria durant dos anys.



La gent que em coneix diu que visc en un altre món, i és ben veritat; m'agrada molt somniar!
Sóc d'aqui, però també estic per allà...

Sóc una romàntica sense remei, malalta de l'impossible, i amb uns quants desitjos que escriuré a la carta als Reis.



Enamorada de la vida, de tots els sentiments i sorpreses. Orgullosa de ser qui soc.

Per si voleu qualsevol cosa, el meu correu electrònic:
hippy_vila@hotmail.com

I el meu reconet de les lletres:
www.ikebana19.blogspot.com