NECESSITO QUE EM FOLLIS ARA

Un relat de: MARYLIN
Necessito que em follis ara mateix, aqui i ara, no desprès ni d'aqui un moment, ara
necessito que em follis com un salvatge, que m'arrenquis les calces, la brusa, els sostens ,amb les dents...que em facis teva, que em posseeixis com un gos, ho necessito ara no més tarda, ara que estic calenta.

Necessito sentir-te endins, molt endins, que em follis per darrera i per davant, que em llepis tot el cos i llepar el teu, que em facis teva, que m'esgarrapis, que m'apretis contra teu, que em magregis els pits, que em beguis tota, tota....no tinc temps a perdre.

Comentaris

  • No hi ha....[Ofensiu]
    Quitus | 31-05-2012

    ... un gif prou porc al 4chan per expressar el que m'agradaria fer-te a tu, ara mateix. Tot dit des de la distancia virtual i f(r)iccional dels relats inventats, es clar. En canvi d'ejacular sement, ejacular lletres, vaja.

    p.d: Idea mental absurda. Una noia que espera rebré la "lefada" del seu company de "guarradides sexuals", i que de cop i volta comença a notar que li cauen lletres a la cara. Ara una A, ara una J, etc... L'alta literatura, per fi dona sentit al porn món.

    p.d2: Pompeu Fabra, "lu deu flipar" si pot accedir a tot aquest tipus d'informació/relats. Una peli, on el fantasma (doblement) del bon del Pompeu, va assassinant estudiants de literatura que escriuen relats porno. Els bons catalans no es fan palles, ni parlen de fer-ne, etc... CiU aplaudint a la platea.


  • defensa[Ofensiu]
    xelofont | 26-05-2012

    que quedi clar que jo no et defenso ni t atacaria mai, simplement crec que el que escrius m'agrada , directe i punt, et poden criticar per coses que no tenen a veure amb el que escrius, no crec que la teva pretensió sigui una altre de la que escrius de forma directe i clara, per això m'agrada, perquè aconsegueixes l'efecte que li vols donar als relats i els relats son excitants, no se on veuen la pobresa del vocabulari molta gent, és que no veig que tu busquis la riquesa de les lletres, no se, jo ho veig així per això m'agrada, parlem de follar no de romanticisme, tot i que per alguns no, però per mi tampoc queda tan lluny i no cal dir fer l amor per ser més romàntic, simplement que follar sembla més de que ha de ser ja mateix i fer l amor podem esperar a demà....apalis Marylin...

l´Autor

MARYLIN

7 Relats

39 Comentaris

15738 Lectures

Valoració de l'autor: 6.43

Biografia:
Vaig nèixer i morir fa molts anys, però encara dono guerra, sóc una de les dones més desitjades del món.