Naufragi

Un relat de: Capjo

Onades gegants trencaven furioses contra les roques com si les volguessin esmicolar.
Un cel carregat de negror deixava caure intensa pluja que calava fins el moll de l'os i el vent bramava sense parar, com una bèstia ferida. Grans llampecs iluminaven per moments aquell paisatge esfereidor.
De sobte aparagué un barco de pesca a l'horitzo. Anava a la deriba,la tripulació lluitava inútilment per fer-se amb el control. El mar els xuclava i engolia com una corfa de nou.
Des de el far el guarda tractà d'establir contacte amb ells per ràdio. Inutil, no funcionava.
El barco es partí amb dos. La remor no deixava sentir els crits i els gemecs dels mariners en enfonsar-se. Despés res.
La tempesta continuà lliurant encara la seva batalla amb sí mateixa durant unes hores.
Quan el sol ataronjat iluminà el nou dia, el cel era blau. Nomésun serrell de boira difuminava lleugerament el paisatge.
El vent ja no bufava i les onades trencaven acompassades contra l'acantilat.
El vol de les gavines anunciava el retorn de la calma.
Qui ho diría que aquella nit el mar s'savia cobrat trenta dues vides.

NOTA

La matinada passada ha nafragat devant les costes de X el pesquer Dofi Blau, amb una tripulació de 32 persones a bord. Desgraciadament hem de lamentar perdues humanes.Segons ens informen no hi ha cap supervivent.
Tot i que les condicions metereológiques desaconsellaven fer-se ahir a la mar, els pescadors es van voler arriscar, doncs feia molts dies que no sortien i la seva situació ja era angoixantment ruinosa.

Comentaris

  • El Haikus.[Ofensiu]
    Maragda | 25-10-2004

    Hola Capjo,
    Avui he reprès el contacte amb la web, no ho feia des de l'agost i m'he trobat amb tres comentaris. El teu, el primer. Vull donar-te les gràcies i també dir-te que dels teus escrits el "Haikus" és el que més m'ha agradat.

    Maragda.

  • fòrum[Ofensiu]
    Shu Hua | 10-10-2004

    http://boards.melodysoft.com/relats/

    No sé si saps que la Ilargi ha creat un fòrum perquè poguem parlar entre nosaltres més còmodament. I tu ja hi surts. Me n'alegro que donis senyals de vida, a veure si ens truquem.

    un petó,
    glòria

  • me'n recordo de quan el vas llegir[Ofensiu]
    Shu Hua | 05-09-2004 | Valoració: 8

    ho veus com no quedava viu ni l'apuntador? però ja està bé, així queda més dramàtic i amb més força. A més,com que tinc la sort de coneixer-te, li puc donar la teva veu.

    un petó
    glòria

l´Autor

Capjo

3 Relats

7 Comentaris

6085 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00