naufragi

Un relat de: mar - montse assens

bell naufragi...

- Barca errant
...... -¿ on em portes naufragant?

- Al país de les paraules
...... format de versos i lletres.

- A l'altra banda del mar
............. on el cel hi toca a ran.

- Al teu món de fantasia
...... on dansen tots els planetes,

I on es fan realitat
.... els somnis de tots els poetes.

..............................

feliç viatge, poetes, dins aquest mar

gràcies
........ a vosaltres que em llegiu


Comentaris

  • La Mar...[Ofensiu]
    Dea | 09-09-2004 | Valoració: 9

    Felicitats pel poema! M'ha agradat molt, tan senzill però significatiu... Efectivament, tu ets la mar, que amb els teus escrits ens portes de viatje... Precios!

  • naufragi?[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 25-08-2004

    Si tu ets el mar, com vols Mar, que naufraguem?
    Si les ones s'aplanen, els vents es redueixen, les veles s'inflen perque la barca i el vaixell fan solcs al mar, suposo que el teu mar és el nostre mar, i per això tots els poetes anirem dins una barca blanca solcant i llaurant, deixant un línia blanca d'aigua salada i blanca com puneyes d'escuma que sera la teva barca Mar.
    Ens hem d'anar entrenant oi? a fer anar la barca entre tots...

  • Tu ets la mar[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 17-08-2004 | Valoració: 10

    I per més poderosa que sigui la nau, per més força acumulada als braços del timoner, tu ets l'únic element capaç de dominar el vaixell vers el teu propi horitzó.
    Gràcies mar.
    I pel que fa a l'estructura, l'he trobat original perquè, tot i que no sóc un gran aficionat a l'escultura, m'ha recordat d'alguna manera l'obra de Chillida, que combina formes amb espais que sempre donen vida i dimensió al resultat. Enhorabona, Reina dels Mars!

  • el vaixell va cap [Ofensiu]
    Shu Hua | 17-08-2004 | Valoració: 8

    als païssos interiors de cadascú, plens d'aventures, exotisme i també rutina. són els poetes qui saben descriure-ho . Ves navegant, Mar, i no et perdis detall del viatge perquè, després, ens agradarà que ens ho expliquis.

Valoració mitja: 9