Nanos variats 2

Un relat de: crohnic

HAVER BEGUT VODKA
(guanyador del nanorepte 210: renovació frases fetes)

Ja hem begut Vodka!!
Li digué al conductor, quan s'adonà del control d'alcoholèmia que hi havia sortint de la discoteca.

(Tema: Renovació de frases fetes)



COMPORTAMENTS RETRÒGRADS
(guanyador nanorepte 212: gais i lesbianes)

Ell amagava la seva homosexualitat, el pare exhibia la seva homofòbia i la mare treballava callada a la cuina.

(Tema: Gais i lesbianes)


LES NOVES MASCOTES

Els altres nens es burlaren d'ell quan els ensenyà la seva mascota. Era un gos preciós, però no era virtual.

(Tema: Mascotes i canalla)


DIFERENTS TIPUS DE MASCOTES

A casa, la mascota del seu fill era un lloro. A la feina, la mascota del seu cap era ell.

(Tema: Mascotes i canalla)


EXPERT NAVEGANT

Després de molts anys navegant per tots els oceans, va patir el primer naufragi, el del seu matrimoni.

( Tema: Nàufrags)


NÀUFRAG LLIURE

En aquella illa perduda, no havia de pagar per mantenir a la illa veïna. Per fi era lliure.

(Tema: Nàufrags)


NÀUFRAG TERGIVERSADOR

Després del naufragi, en Mariano, va culpar als catalans per no haver donat prous diners per construir la seva barca.

(Tema: Nàufrags)


FEINA INADEQUADA

Cada vegada que entrava a un hospital, se li posava la pell de gallina. Definitivament la feina d'infermera no era per ella.

(Tema: La pell de gallina)


CAIGUDA DEL MUR DE BERLÍN (1989)

Es van veure obligats a reunificar Berlín, per tapar els defectes en la construcció del mur.

(Tema: Moments històrics)


NI ART NI CULTURA, TORTURA!

Els guiris contemplaven atònits com torturaven aquells braus. No entenien que allò que ells anomenaven tortura, aquí en deien cultura.

(Tema: Guiris)

Comentaris

  • Comentari amb enyor[Ofensiu]
    nuriagau | 18-07-2010 | Valoració: 10

    Voto els següents Nanos que recordo haver-los llegit en els Nanorepte:

    ·HAVER BEGUT VODKA: S'entén que resultés guanyador
    ·LES NOVES MASCOTES: Lamentablement, potser algun dia s'aproparà a la realitat
    ·NI ART NI CULTURA, TORTURA!: Jo també penso com els guiris.

    Núria

    PS: Fa temps que no et veig pels Nanoreptes. Espero que aviat et tornis a animar.

  • no puc[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 15-10-2009

    destacar-ne cap. tots tenen el seu què, i el que més m'agrada, no son volgudament "sensibleros", son d'una frescura glacial, i diuen les coses pel seu nom. Uns nanus, que duen més história de la que expliquen, com ha de ser, sí senyor!

    Felicitats

    Ferran

  • Variacions amb ingeni[Ofensiu]
    Unaquimera | 12-10-2009 | Valoració: 10

    La nova mostra de nanos variats em reafirmen en allò que et vaig dir quan vas presentar la primera entrega: demostres ingeni per dir molt amb poques paraules!

    He gaudit amb tots i cadascun d'ells, i evidentment reconec el mèrit dels guanyadors en les respectives convocatòries, però hi ha un que m'ha tocat especialment de prop, potser perquè és un tema "dels meus": em refereixo al darrer i per a què puguis entendre a què em refereixo, et remeto a Tarda de passió (Passió); si ho llegeixes, suposo que descobriràs de seguida la nostra coincidència en el punt de vista... si?

    T'envio una abraçada de les que no fan mal,
    Unaquimera

l´Autor

crohnic

43 Relats

273 Comentaris

192238 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Potser seria hora que actualitzés la biografia ja que no la tocava des del dia que vaig començar a penjar relats...
Nascut als 80 i aficionat al bon cinema, la música (els meus gustos són variats, tant m'agrada la música heavy com els cantautors catalans), el Barça, la muntanya,... Enamorat de Girona i d'escriure (llàstima que no sempre es disposa del temps necessari per fer-ho) i orgullós de ser català...
Però bé, continuo pensant que parlar de mi no és important, prefereixo que parlin els meus relats... De totes maneres, amb major o menor mesura, crec que els relats sempre et donen algun indici per saber com és la persona que els ha escrit...
Gràcies per llegir-me i comentar-me...
Salut i relats!!