Nanos a concurs - III

Un relat de: uanra
Nanorelat guanyador

01. Consell d’un nét
Jubila’t. Vull que vinguis a veure els partits i els festivals del cole. Deixa de fer números i fes d’avi.
(Tema: Aconselleu-me sobre la jubilació)

———o0o———

02. Crec en la màgia
La màgia a la vida no existeix, però als contes, sí.
M’agrada escriure històries perquè la màgia m’arribi al cor.
(Tema: Afició a l’escriptura)

———o0o———

03. Indirecta o directa?
Mama, et regalo aquest llibre que es titula Em venc la mare perquè sàpigues que és el que vull fer.
(Tema: Dedicatòries)

———o0o———

Nanorelat finalista

04. M’he fet gran
De petit, quan em feien un regal que no m’agradava, ho deia. Ara, ja he après a dissimular.
(Tema: Regals)

———o0o———

05. Amb aigua calenta
Ma mare sempre diu que em ficarà a la rentadora per encongir-me. Jo també ho faria amb la meva gata.
(Tema: Créixer)

———o0o———

06. No cal que parli
La mama diu que em canvia la mirada segons si toca verdura o espaguetis per sopar.
(Tema: La mirada dels infants)

———o0o———

07.I la meva copa...?
El Barça ha guanyat la Champions i li han un donat una copa. Jo he guanyat la porra d’RC i...
(Tema: El 28 M)

———o0o———

Nanorelat guanyador

08. Un fitxatge que costa un ull de la cara
L’equip de bàsquet vol fitxar el ciclop: on posa l’ull, posa la bola i com que és tan alt...
(Tema: Criatures fantàstiques)

———o0o———

Comentaris

  • Genials [Ofensiu]
    Naiade | 03-01-2012 | Valoració: 10

    Molts divertits els teus nanos, no sé pas quin m’agrada més. Segur que al teu avi li ha encantat el primer i a la mare no li ha fet cap gracia el tercer ( encara que ja sap que l’estimes i no la canviaries per cap d’altre)

    Molts petons i que et portin molts regals per Reis

  • Fantàstic![Ofensiu]
    Materile | 19-07-2011 | Valoració: 10


    Hola, uanra!

    Uns consells molt bons i divertits. M'encanta que tinguis aquest do de la reflexió i que sàpigues expressar-ho amb humor del bo, sense que ningú es pugui sentir ferit.

    Una abraçada,

    Materile

  • Estàs fet un campió[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 16-06-2011 | Valoració: 10

    encara que no et donin cap copa. Saps que això que fas jo no ho sé fer? Escriure una història amb tan poques paraules deu de ser molt difícil i tu sembla que hi tens la mà trencada. Però, a veure, què t'agrada més, escriure o jugar a futbol? Segur que em diràs que les dues coses, cada cosa en un moment determinat.
    M'ha agradat molt el primer nano. Insisteix en que l'avi es jubili i jugui amb tu.
    Una abraçada

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de uanra

uanra

25 Relats

347 Comentaris

68179 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Em dic Arnau. Vaig néixer, a Barcelona, el 17 d'agost del 2002.

Em vaig estrenar a Relats en català amb 6 anys i molta il·lusió per aprendre a escriure i fer amics. Ara ja tinc uns quants amics relataires i tinc 11 anys!

M'agrada l'aeromodelisme (com al meu pare) i escriure contes (com al meu avi, en Joan Gausachs i Marí i la meva mare, la nuriagau).

Faig 6è de primària i sóc un Llop al cau de la meva escola Maristes Sants Les Corts

Agraeixo l'acollida que m'heu fet a RC

arnausoler2002@hotmail.com