Nanos a concurs - II

Un relat de: uanra
01. Per què escric?
Escric perquè m’agrada. Cal que hi hagi alguna altra raó?

(Tema: Per què escriviu... o escrivim?)

———o0o———

Nanorelat guanyador

02. Resum de les colònies
El menjar és boníssim; els jocs, divertits; els monitors i els companys, simpàtics i... no trobes a faltar els pares.

(Tema: Colònies i campaments)

———o0o———

03. Resposta paterna
—Papa, com es diuen els homes de 73 anys que els agraden les noies de 16?
—Homes amb bon gust.

(Tema: Mentides piadoses)

———o0o———

04. És igual comèdia o drama
Tant si faig el paper d’angelet divertit com si faig de dimoni terrible, els pares em fan fotos i… somriuen.

(Tema: Comèdia o drama?)

———o0o———

05. Perill! La gata juga amb l’ordinador!
—Juga amb el ratolí?
—Que va! Juga a arrencar les tecles del portàtil i després és molt complicat trobar-les totes.

(Tema: Us fa por l’ordinador?)

———o0o———

06. Però si eren de la mateixa marca!
Per què la mama s’enfadà quan veié que el papa em posava crema-facial en comptes de crema-hidratant després de banyar-me?

(Tema: Cosmètics)

———o0o———

07. La tovallola estava a la rentadora
Una vegada no em vaig dutxar, vaig sortir amb el pijama posat i la mama em renyà molt. Per què?

(Tema: Mentides)

———o0o———

08. Nen i xiqueta
—A Barcelona, el ratolí Pérez sovint regala cèntims —comenta el nen.
—A Castelló; mai, cèntims; sempre, euros —assegura la xiqueta.

(Tema: Un valencià i un català es troben i...)

———o0o———

Comentaris

  • Bons nanos, Arnau![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 19-07-2011 | Valoració: 10

    Frescos, innocents, juganers.
    Saps quin és el que més m'agradat? El primer. "Escric perquè m'agrada". A partir d'aquest, no és d'estranyar que hagis escrit els altres, ja que l'amor per l'escriptura és el principal ingredient per a aquesta activitat.

    T'ho vas passar bé a Lleida?
    Una abraçada

  • laiaM | 13-06-2011 | Valoració: 10

    Hola ! M'ha agradat molt el nano de la resposta paterna.

  • Bona imaginació[Ofensiu]
    Naiade | 13-06-2011 | Valoració: 10


    Un bon recull de nanos ben inspirats. No sabria dir-te quin m’ha agradat més o és més enginyós. Però el del gat a l’ordinador m’ha fet riure molt. Potser t’hi has trobat algun cop!!
    Una abraçada reptaire

  • Déu n'hi do[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 11-06-2011 | Valoració: 10

    Déu n’hi do dels ‘nanos’ que ja has anat penjant. Jo, en aquesta edició, voto sense discussió pel nao número 1. Aquesta vegada et puntuo, però no t'hi acostumis.
    [Espero haver arribat a temps de ser el comentari 3oo]
    —Avi Joan, com no, el de la iaia—

  • Bons nanos, nano![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 03-06-2011 | Valoració: 10

    El primer nano m'ha robat el cor, m'he sentit molt identificada amb una resposta tan sincera i contundent. La resta de nanos són la prova o demostració de que si escrius és perquè t'agrada i t'ho passes bé. I així, de forma directa, senzilla, natural, divertida i enginyosa arribes al lector que s'empassa d'un glop els teus nanos en un plis plas.
    Dies enrere et vaig dir que aviat rebries el teu premi per haver guanyat la porra de la Champions. Doncs, aquí el tens, campió!
    Com sempre has aconseguit que m'ho passi molt bé llegint-te. Et felicito, uanra!
    Una abraçada, guapo!

    Mercè

  • Molt divertits[Ofensiu]
    lligabosc | 01-06-2011 | Valoració: 10

    M'ho he passat molt bé llegint els teus nanos.
    Gràcies pel teu comentari. Ara també tinc un agaporni que té un plomatge molt bonic de color verd i vermell, i els meus cosinets tenen una granota.

    Ainhoa

  • Súper Nanos!![Ofensiu]
    Núria Niubó | 30-05-2011 | Valoració: 10

    Hola uanra , què xulos i divertits aquest Nanos! A més són molt alliçonadors per als grans, ens mostres una visió de les situacions des d’una edat que ja tenim força oblidada i ens ajudes a comprendre-us més bé als jovenets!

    Suposo que el curs t’ha anat molt bé, potser encara estàs en exàmens, però aviat tindràs la recompensa de les vacances!

    Molts petons,
    Núria

  • El mateix dic...[Ofensiu]
    deòmises | 30-05-2011

    Uns nanos divertits i frescos, Arnau!

    I, com ja t'he dit més d'una vegada, imprimeixes un estil en cadascun d'ells que els fan reconeixibles.

    Bona feina, d.

  • Divertidíssims[Ofensiu]
    brins | 23-05-2011 | Valoració: 10


    Uns nanos tan eixerits com tu, uanra. Són tan xamosos, que ens fan passar estones divertidíssimes. Els relataires grans ens ho passem molt bé quan els llegim, però estic segura que tu també t'ho passes de fàbula quan els escrius. Per cert, n'has pensat algun per a "Dies de votacions"?

    He llegit el comentari que m 'has enviat i no m'ha estranyat gens que tu sí que creguis amb el "Telles-Medes". Som les persones grans les que de vegades
    som massa incrèdules...

    Un petó, preciós,

    Pilar

  • Quanta imaginació![Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 09-05-2011 | Valoració: 10

    Arribes a tot, eh? contes, històries i també nanoreptes! Alguns els coneixia, perquè de tant en tant llegeixo els que es presenten, però d'altres se m'havien escapat i m'ha agradat llegir-los perquè m'han fet somriure. Ets molt enginyós i trobo que fas nanos molt ocurrents i divertits. Segueix així, eh? escrivint i tot allò que se t'acudeixi i et resulti divertit.
    Un petó molt gran, Uanra (Arnau)

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de uanra

uanra

25 Relats

347 Comentaris

68356 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Em dic Arnau. Vaig néixer, a Barcelona, el 17 d'agost del 2002.

Em vaig estrenar a Relats en català amb 6 anys i molta il·lusió per aprendre a escriure i fer amics. Ara ja tinc uns quants amics relataires i tinc 11 anys!

M'agrada l'aeromodelisme (com al meu pare) i escriure contes (com al meu avi, en Joan Gausachs i Marí i la meva mare, la nuriagau).

Faig 6è de primària i sóc un Llop al cau de la meva escola Maristes Sants Les Corts

Agraeixo l'acollida que m'heu fet a RC

arnausoler2002@hotmail.com