Nanorepte 99: El banyut (03-09-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador :

Triangle amb una incògnita deomises

Era morbós en extrem. Per això, comprava els preservatius a la farmàcia del marit de la seva amant.

***

Resta de nanoreptes participants:

Cornamenta col·lectiva tancatpervacances

Tot i que era solter, quan s'informava sobre el debat del finançament notava com li sortien unes prominències al front.

***

Més val una que dues Eduardcg

-Banyut! -li digué despectivament davant els morros.
-I a molta honra! -li contestà altivament l'unicorn al cavall.

***

La culpa la té el gat (a les cases on només hi ha gossos) Persona

No fou culpa d'ella, el linxament de l'home amb el que s'havia casat. Tampoc d'ell, la de casar-se sense estimar-la.

***

Aquesta nit muntaré la Pepa (o no mires el mòbil del marit) Dolça Parvati

Quan vaig descobrir que l'SMS es referia a l'egua, Vicent ja s'havia empassat la infusió de cicuta, que rima amb...

***

Resignat i sense sort (cal llegir la lletra petita...) fellatio

No el van acceptar al càsting del film perquè no s'ajustava al banyut sol·licitat: quadrúpede i amb pelatge.


***

Massa diferència maripuri

Les sospites van ser certeses en néixer el seu setè fill negre: la genètica no podia anar tan desmarxada...

***

Betlem, nou mesos a.c. Sargatal

Amb el cul apretat, va sortir a cagar i va veure com la "verge" Maria s'ho muntava amb tot Déu...

***

Banyes de fantasia angie

Mentre feien gaudir entre els dos la seva dona, pensà que, en altres circumstàncies, hauria de reforçar la musculatura cervical.

***

Tòpic bocidecel

L'enutjava descobrir-se amb aquella cornamenta, però encara li dolia més haver de pagar el beure.

***

Jo puc fer-ho, però ell no (Venjança) Magrat

Agafà l'escopeta, decidida. D'acord que ella li fotia banyes, però d'aquí a fugar-se amb la mare de Bambi…

***

Tranquil, tiet Nubada

- Ho sabia! Els papes diuen que portes banyes, però tranquil, tiet, que he mirat bé i no tens res.

***

És dur ser cap... marineret

Duia, ufanós, les banyes més grans del ramat. Però no sabia que era la riota de la resta de mascles.

***

El banyut interessat Francesc Arnau i Chinchilla

Sempre deia que ell, posats a exhibir unes bones banyes, preferiria que aquestes fossen de diamant.

***

Contactes (per més INRI) Colometa

Anys suportant infidelitats de la dona i optà pels Contactes. La sorpresa? La madureta interessant era la seva pròpia esposa…

***

Banyes amb garantia Silencis

-Segur que no ens enganxarà el teu marit? -pregunta, intranquil, l'amant.

-Impossible, aparca d'oïda...

***

I, a més a més, ingenu Filalici

- No tieta, la meva dona avui no vindrà, ha quedat a fer un cafè amb la repartidora del butà.

***

Ser porca de mena, li serví Salgado

La lleterada al vestit demostrà l'adulteri i l'enriquí a costa de les banyes de la primera dama.

***

No sé el perquè de tant escarot! rnbonet

Puc penjar-hi corbata, camisa... Fins les calces de la parenta...! Això sí,... Molt incòmode a l'hora de dormir!

***

Fidelitat banyuda kispar fidu

Nasqué banyut i es casà banyut. Morí banyut, però mai li posaren les banyes. I tenia femella de grans mamelles!

***

Negativa firaire rotor20

Va refusar anar a Lleida a la Fira del Cargol per no cometre canibalisme.

***

Banyes al fòrum (fora de concurs, ja que és ben cert) darkman

Li posaré banyes al fòrum de relats, dissabte marxo al fòrum romà.
Quina ràbia, no ser-hi quan en fa cent!!!!

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 99



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer