Nanorepte 98: Sóc el millor (28-08-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador :

Molta set Mal de Molts

-Sóc el millor en aquesta màquina! -pensa el ludòpata envoltat de llaunes davant de l'expenedora de refrescs.

***

Resta de nanoreptes participants:

Ciències o lletres? darkman

Ell, que era el millor del curs, no entenia per què l'havien suspès en el treball de ciències anomenat "l'Hunivers".

***

La millor maga caspertut

- Tu? La millor maga?
- Si, faig desaparèixer el personal quan he cuinat jo.

***

Pensant en la retirada bocidecel

Eternament assegut a la banqueta, sabia que era el millor, però cap entrenador ni directiu, colla de mediocres, ho descobriria.

***

Germanor jacobè

Cada curs es proposava ser el millor de la classe, però per caritat hi renunciava en retrobar els companys.

***

Princep blau i llepafils marineret

Demana el llibre de família a la Ventafocs: no vol que el seu penis tingui contacte amb plebees.



***

Bipolar deomises

Tornà de la discoteca sense haver-se menjat un torrat però satisfet perquè la seva bipolaritat el feia creure's un trencacors.

***

Amiguet mecànic Magrat

Insaciable i juganer, en Kevin és el millor amant que he tingut mai. Això sí: no guanyo per a piles...

***

Pare massa orgullós ocell

-El nen? Superdotat i un mascle!

-Papà, quant és dos més dos -interromp el nen amb un vestidet rosa.

***

El lleig i la bella Colometa

-Ballem?
-La mel no s'ha fet per a la boca del ruc...
-No t'he demanat que me la llepis.

***

El concurs Eduardcg

-A veure qui té collons de superar açò!!! -digué Yahvé als altres Déus mentre contemplaven la Terra completament inundada.

***

Menú de gala Carme Simó

He fet pastís d'escalivada, filet a l'oporto, tiramisú. Vi bo. Ara sopo sol a la terrassa, com sempre.

***

m de millor... oscarvillalibre

Recordo, mentre em vestia, com em miraves amb la 'm' de millor espategant contra els teus llavis...

***

Ara sí que ho és Filalici

Contemplà les restes de la gran destrucció que acabava de provocar. Era l'únic supervivent.
-Sóc el millor -es digué

***

Ego literatus Xantalam

-Treballo en equip, amb genialitats anònimes, al servei de la humanitat.
-Jo soc un geni, amb drets d'autor

***

La diva Silencis

S'havia excitat els articles que l'esmentaven. Amb l'ADSL, veure's a tot color ja era orgàsmic.

***

D'un dia per l'altre Nubada

Un bon dia va passar de ser el millor a ser un perdedor. Però ell era el mateix de sempre.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 98



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer