Nanorepte 97: Veïns i veïnes (25-08-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador :

Deliciós! desideri

A les escombraries descobreix el seu pastís intacte, que els veïns del segon havien trobat TAAAN deliciós.

***

Resta de nanoreptes participants:

Tifes veïnals rotor20

Cansat de defecacions davant de casa, matà el gos del veí amb l'escopeta de caça. També la seua mascota.

***

Bricolatge (?) maripuri

Els nous veïns portaren reformes i insomni. A causa dels claus. No pas de les martellades.

***

Gotes misterioses fellatio

Cada cop que es dutxava, apareixien misterioses goteres al pis del veí, que la interrompia per queixar-se, tot somrient.

***

El xerraire era ell darkman

Tot l'any queixant-se dels comentaris de la veïna
i a la reunió d'ahir va saber que era muda de naixement.

***

Triangle perfecte foster

Completament nua rere els finestrals panoràmics, la puta veïna em provocava com una puta abans d'anar a fer de puta.


***

Matrimoni rutinari normal

-Què faries si m'embolico amb un dels nostres veïns?
-Res, perquè no hi tenim cecs, a la nostra escala.

***

Celobert Carme Simó

Un dia cantava i va afegir-s'hi una guitarra. D'ençà, sense veure's les cares, cada dijous feien concert al celobert.

***

Infidelitat? marineret

El marit, mariner, tenia dona en cada port; la seva esposa, exemplar mestressa de casa, amant en cada porta.

***

ADSL de vacances Jimbielard

Va córrer a punxar-li les rodes del cotxe. Si marxaven avui, no podrien veure la pel·lícula que estava descarregant l'emule.

***

El sostre de la vida mjesus

Així vam anomenar al sostre dels veïns (al cel siguin) en caure damunt del llit dels pares després de llevar-se.

***

Cada dia, al voltant de les deu, al segón primera bocidecel

El pare dorm, la mare frega plats, el fill llença la brossa, els veïns eviten de passar aprop d'aquell balcó.

***

No val la pena discutir llampec

- Salvador, com ho fa per conservar-se bé?
- No discutint amb ningú.
- Per això no serà!
- Doncs no serà per això...

***

Reunió d'escala Silencis

Cabró! Malparit! Idiota! Imbècil!
-Què passa allà dins?
-Reunió d'escala.
-Es barallen?
-No, encara no. Ara passen llista.

***

Paper de cuina oscarvillalibre

Quedà atrapat a l'ascensor amb la veïna amb qui es masturba. I parlaren sobre tipus de paper de cuina...

***

L'ascensor ixnuir

Puja a l'ascensor. Ens saludem i ens quedem mirant-nos. M'encanta tenir veines tan maques. Paro l'ascensor expressament. Ella somriu.

***

Semblances aparents Salgado

Cara a cara, el ieti s'alegrava de descobrir nou veí, l'explorador es lamentava de trobar, allà també, la sogra.

***

ANUNCI deomises

URGEIX PIRÒMAN PER ACABAR

AMB COMUNITAT QUEIXOSA.

Nota important:

ES TALLARÀ SUBMINISTRAMENT D'AIGUA

PER ASSEGURAR SATISFACCIÓ BILATERAL.


***

REUNIÓ EXTRAORDINÀRIA COMUNITAT DE VEÏNS (Ordre del dia) Frances Arnau i Chinchilla

1- Canvi de President.
2- Pagament de quotes.
3- Comissió per anar a Cuba a buscar a l'expresident.
4- Precs i preguntes.

La Comissió

***

Drets i deures Marabunta

El president havia de desembutxacar 30 EUR per poder cobrar el rebut de la comunitat corresponent al bordell clandestí.

***

Les parets eren de pladur Magrat

El trepant del veí li provocà un intens maldecap. La vídua reclamà a la comunitat la neteja d'aquella escampadissa.

***

aldea global mestral

Coneixia tots els veïns de "second live". En canvi ni sabia el nom dels qui vivien al pis del costat.

***

Amb molta experiència plaers

En tastar el semen trobat a l'ascensor, comprovà que no pertanyia a cap dels veïns de la seva escala.

***

Hàbits alimenticis ione

Van canviar momentàniament la dieta. Els caníbals s'havien quedat sense veïns en molts quilòmetres a la rodona.

***

Tetris veïnal mei

L'intercanvi de parelles entre veïns d'escala no li suposà cap canvi: li tocà amb la seva pròpia amant.

***

En Jaume, el del quart angie

Un xiulet característic avisava de la seva arribada. Corredisses amunt i avall. El pare pujava per l'escala.

PS: verídic. Era el ritual del meu pare.

***

Bon veïnatge rnbonet

-Veïna..., vols?
-Veí,... què?
-Ai, veïna, això que...
-Això que desitges, veí?
-Això que penses, veïna?
-Sí, veí!
-Anem, veïna!

***

Incompatibilitat de funcions anell

Renuncià al seient de la "Real Academia de la Lengua" per exercir de vocal a la terna de la Comunitat.

***

President en temps de reformes Nubada

Pressupostos, permisos, quotes... menudències. El que li treia el son era acordar el color de la pintura de la façana.

***

Al zoològic Mal de Molts

Devorà gustosament el veí. A qui se li acudí la brillant idea de col·locar els lleons al costat de les zebres?

***

Entrades gratis rouss

-Joan, anem al circ?
-Les entrades són massa cares. Espera't a la reunió d'escala i sortiran gratis.

***

Costa Brava Vice Clàudia Nuvol

Ell s'embolicà amb tot cos femení de l'escala; ella, amb tot el cos de bombers de l'Escala.

***

Buscaraons emancipat

S'avesa als bars per buscar discussions amb els borratxos. Des de la mudança al xalet enyora tenir comunitat de veïns.

***

Malpensa i encertaràs Silència

Desconfià de la nova veïna en donar-li, sense reclamar diners, el paquet de sal, que refusà: tanta generositat era sospitosa.

***

No només hi ha bacallà a cal peixater Les Divines

El nan reconeixia totes les veïnes abans de veure-les. Només amb la flaire que deixaven a l'alçada del seu nas.

***

Sense títol1 Thomas Turner1985

Es van besar, es van enamorar, van fer l'amor, van compartir pis i ni tant sols coneixien el nom de l'altre.

***

Sense títol2 Thomas Turner1985

El canari no la deixava dormir: va deixar campar al seu aire al gat i l'endemà tot era silenci.

***

Sense títol3 Thomas Turner1985

-Quin horror!!! -es va mirar al mirall avergonyit per seu rostre... No! que era el veí mirant per la finestra.

***

Sense títol4 Thomas Turner1985

Primer li va demanar mantega, després sucre i després s'en va anar al llit amb ella.

***

Sense títol5 Thomas Turner1985

La comunitat és com la torre de Babel, ningú si entén.

***

Sense títol6 Thomas Turner1985

Les veines podrien muntar una radio-televisió de tan cotilles.

***

Balcons Neron

Pels balcóns vola de tot menys ángels.

***

Nova telefonia Kuwan

Els veïns han inventat un nou tipus de telefonia. La telefonia finestra-a-finestra.

***

Solteria follet_distret

Els ratolins evitaven el pis del veí solter. La seva nevera sempre era buida.

***

A cops ocell

El masoquista de l'àtic mai no baixava en ascensor. Gaudia ensopegant al primer graó fins al portal.

***

Per culpa del veí Colometa

Ensinistrà els coloms perquè caguessin damunt dels llençols del veí. Era la manera de venjar-se de les banyes que duia.

***

Coincidències flordundia

Demana disculpes a la seva esposa per la nova flaccidesa.

-Tranquil, al veí també li passa -contesta ella, despreocupada.

***

Gas Mostassa un_altre_més

Va demanar al veí de seient de calçar-se per evitar una nova catàstrofe aèria.

***

Efectes del dejú o mala fe femenina? Ramadan

No entenia per què en cada Ramadan les veïnes lluïen els modelets més provocatius.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 97



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer