Nanorepte 96: Compartim? (22-08-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador :

No cal anar als extrems Dolça Parvati

Li agradava tant compartir, que va seduir l'amant del seu marit. Això sí, sense trios. Tampoc cal anar-se'n als extrems.

***

Resta de nanoreptes participants:

Per enèsima vegada Desideri

-Has d'aprendre a compartir les teves eines amb el teu germà.
-Ho faré, pare -digué Caïm a Adam.

***

Mal de panxa bocidecel

Compartim alegries i tristeses. Ell celebra les alegries, jo mastego les tristeses. Tots dos acabem amb la panxa regirada.

***

Obra de caritat mestral

Es va sentir alleujat en sentir-li dir que, un bon cristià, ha de saber compartir (Es follava la seva dona)

***

Taxi entre quatre Jimbielard

Estratègicament, decidí caminar dos kilòmetres i ser el primer. Sempre li tocava pagar a ell per ser l'últim en baixar.

***

Nou company de pis Francesc Arnau i Chinchilla

Es va sentir generós de sobte. Aleshores, dirigint-se al nou company de pis li digué: -Per mamprendre, compartirem les dispeses."

***

Custòdia compartida Nubada

Ho havien compartit tot durant molt anys, però ara ja només compartien la custòdia dels seus fills.

***

bifurcació oscarvillalibre

No es van entendre. Ella pensava compartir el temps, i ell com partir sense que ella el veiés...

***

Aigua Sol_ixent

Tu tens set i jo tinc tota l'aigua que et faria falta per saciar-la… Compartim?

***

intencions de paraula kispar fidu

-compartir és viure-m'instruïa mentre s'enduia la totalitat del pastís a la boca. El que té compartir moments (i àpats).

***

Repartiment problemàtic Magrat

Farts de compartir, els siamesos es volien separar. Ara tocava decidir qui es quedava el cor i qui el penis...

***

Mosquicidi massiu Sargatal

A la barbacoa, les mosques volien carn. Fins que una safata assassina les va esclafar. Aquí no es comparteix res!!

***

Amor meu! llampec

Amor meu! Compartim els documents? Compartim els llavis? Compartim el disc de Maná "Estimar és combatre"? O què compartim?

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 96



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer