Nanorepte 83: Jocs de Guerra (07-07-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

La bala Carme Simó

L'últim dia de la seva vida l'avi encara recordava que va matar un home. La bala seguia xiulant.

***

Resta de nanoreptes participants:

Els nens oblidats de la guerra oblidada ixnuir

Hutus i tutsis es fonien en matances. Causa: poderosos mentiders, mentides poderoses. Conseqüència: nens morts. Innocencia trencada i etern oblit.

***

Jocs d'estratègia Rita O'Neal

Anava conquerint terrenys i eliminant adversaris. El Risk li havia aixecat la passió, l'odi, la violència i la mesquinesa.

***

Parlar no mata boigboig

"Llibertat d'Expressió!" cridava eufòric, vomitant mentides en les ones hertzianes. "Guerra al opressor!".
Més tard es defensava "Parlar no mata."

***

L'etern dualisme JOANPG

Masclisme - Feminisme
Pobres - Rics
Poderosos - Esclaus
Esquerres - Dretes
Bons - Dolents

Tant costa dir: t'estimo?

Tant difícil és fer-ho?

***

Oblidats rnbonet

A la paret de l'església constava: "Caídos por Dios y por la Patria". Dos noms. Altres setanta, sense memòria.

***

La fotografia bocidecel

Fa anys acabà la guerra, però cada dia aquella fotografía sense vida, sense tomba, poua la fera del seu NO!!!.

***

Aigua va! jacobè

Quan el net s'allistà a la primera guerra de l'aigua, l'ancià recordà quan de nens es refrescaven tirant-se bombes d'aigua.

***

En silenci besllum

En silenci, vaig sortir del meu cau a buscar els trossos del meu germà esquarterat després de trepitjar una mina.

***

Armistici XvI

S'alçà per cridar: "Ha acabat la guerra!". L'enemic va consultar l'hora; quedava temps per un darrer tret.

***

com la canalla darkman

-Et fotré les dones, Sadam!
-Vine aquí si tens el que cal, George...
(La resta ja la sabem... Josemari.)

***

Mare Terra opuscle

La mare terra desolada, acollia el cos dels fills morts en el camp de batalla per seguir conreant la vida.

***

Ritual kamikaze angie

Un company era l'encarregat de col·locar-li al cap, una cinta amb la bandera nipona. Calia saber qui els ploraria?.

***

Obstacles (1936-39) Dolça Parvati

Rosa i Elvireta jugaven al sambori mentre sortejaven els peus que sobresortien, mal soterrats, per l'ample camí de les Monges.
[A la meua iaia]

***

Orgull almogàver Maurici

El professor d'història digué: "No som diferents dels altres. La nostra gran època històrica coincideix amb les matances més sagnants".

***

Els soldats de Sant Fruitós Nubada

En un revolt passat el pont, jeien morts davant d'un plat de llenties.
60 anys més tard encara els veia.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 83



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer