Nanorepte 8: Passió (8-12-2007)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte 8: Passió

Guanyador del Nanorepte 8: ricard


Nanorepte guanyador:

Passió per la música ricard

Plorant i amb l'orella enganxada al piano, percudia les tecles amb ràbia.
-Ludwing, vols parar?
Però ell no la sentia.

***

Resta de nanoreptes participants:


Sorpresa Xellos

Aquella nit, aquells ulls van fer que li embragués la passió, l'endemà, li va embargar el banc. Fotut euribor!

***

Paraula de Déu NiNel

I Jesús digué: "Collons, de paparazzi, deixau-me tranquil!". Seguidament, carregà la creu contra l'altra espatlla i continuà avançant.

***

Blanc sobre blanc foster

Blanc sobre blanc, ajec la seva pell de marbre encès damunt els llençols encara per tacar. Suau passió pura. Suau....

***

Hipertensió Francesc Arnau

En acabar l'estiu, la Svetlana se'n va tornar a Moscou. La tensió arterial del Miquel va tornar a la normalitat.
.
***

Empatx Ametista

Vaig rosegar-li les sines i les natges, i cruspint-li la cuixa esquerra, em recordà que no quedava sal de fruites…

***

Les brases Sergi Yagüe

Esclatava l'onada salvatge aquell estiu, solcada i encesa contra la roca dels nostres somnis. La tardor se n'endugué les brases…

***

Gaudeix ploma

Gaudeix amb mi de la passió per la natura, perquè de passions n'hi ha de moltes classes a la vida.

***

Compulsió Biel Martí

Suen, sota la llum de la làmpada.
- Tornem-hi? -pregunta ella.
Ell amb cinc en té prou. No pot més.

***

Deu passions comptades Epicuri

Amor.
Art.
Revolució.
Riquesa.
Justícia.
Veritat.
Raó.
Rei.
Nació.
Déu...passions.

comptades.

Apassionant!

Si, però...
De debò...
matas o mors

***

Som-hi Daniel N.

Passió soterrada, asfixiada, ennuegada, pugna per respirar, mor angoixada sense audiència notable. Es dispersa amb la carn, mulla la terra.

***

Amor platònic deomises

Després de conèixer la raó de la seva existència, es penjà saciat de felicitat absoluta, finalment alliberat.?

***

Estralls dacar

Estralls ( dacar )
La sang se'm tornà brea, i ara a foc tinc gravat el teu nom a les parets del meu cap.

***

Em mires Sol_ixent

TU.


Em mires.

Em toques.

M'estremeixo.


I ja res torna a ser igual.

***

La cosmética transgressora Bruna86

Quan li va desaparèixer el rostre, la Maria, penedida, finalment va reconèixer la seva passió obsessiva per la cosmètica transgressora.

***

Vehemència adela

Mentre li magrejava les mamelles, al seu erm paradís li va agafar una passió de son irresistible.

***

QuiQuiRiQui kisparfidu

Ella sempre tan blanqueta. Suau pel plomatge. Amb aquella passió, aquell bec... Passió per la pasta, de Gallina Blanca..

***

Setmana Santa Nubada

Setmana Santa. Lectura de la Passió. El mossèn llegeix amb tan poca passió que em ve una passió de son...

***

Vida apassionada ciosari

Se li havien fet grans fills, arbres, llibres i causes. Va adoptar un gosset i continuà fins al final.

***

Sense paraules Anjo lavi

-Ocupats els llavis- els amants, àvids de luxúria, deixen que els cossos parlin per ells, estremint-se encaixats amb passió desfermada.

***

Encenalls de Passió afrodita

Marbre encès, xocolata fos…encenalls de passió setinen la nuesa d'un sol cos format pels dos.

***

Quína passió! Alicia Gataxica

Quina passió ! ( Alicia Gataxica)
- Quina passió! exclamà ell.
-Si! respongué la mantis, exaltada, mentre es menjava apassionadament el cap del seu company.

***

Hivern conjugal angie

Al marit no se li havia refredat la passió, estava cansat que les seves iniciatives fossin rebutjades sistemàticament...


********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 8

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer