Nanorepte 74: Fàstics (12-06-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Tiquismiquis Jimbielard

Després d'assaborir el meu entrecuix amb deliri, et queixes per haver trobat un pèl a la sopa? Menja, cony!!

***

Resta de nanoreptes participants:

Psicobriografia (la meua tendència a l'excès) Dolça Parvati

Disset bombons mentre feia el deure de matemàtiques foren nombre més que suficient per avorrir la xocolata. I les mates.

***

Un joc fastigós angie

Ulls embenats i el cos excitat suplicant ésser petonejat. L'amant riu tot subjectant un pot ple de sangoneres.

***

Predadors llumins

El colomí sura, indefens, bellugant-se a batzegades. Sota l'aigua, tortugues de florida el devoren ansioses. De viu en viu.

***

A l'hospital JOANPG

L'home tasta un a un pots amb uns líquids groguencs. Al cinquè hi escriu: "Glucosa en orina: POSITIU".

***

estetista... vocacional? eeeecssss

Finalitzat el càstig amb la pluja daurada, pensà que rebentar-li els eczemes de pus seria la menor de les vexacions.

***

La capseta Ferran d'Armengol

Ulls embaladits, boca en posició petonera, obre la capseta del diamant esperat... i l'escarabat li salta a la pitrera...

***

Renovar-se o morir Francesc Arnau i Chinchilla

A partir d'aquella monumental borratxera de whisky, li va agafar tant de fàstic que...
Ara tan sols s'emborratxa amb conyac.

***

cultures kispar fidu

Menjar cucs sedosos amb rata mai va causar-li impressió. Però aquell postre d'edulcorants no va ni tastar. -Costums d'occidentals...- pensà.

***

el gourmet escatologic

Contemplava embaladit el moc verdós de consistència gelatinosa que li penjava del dit. Amb fruïció se'l posà a la boca.

***

De pares a fills normal

-No mengis els mocs, marrano! -renya la mare al nen mentre ELLA es furga el nas buscant una nova cascàrria.

***

Acné juvenil Nubada

És millor esperar que estiguin madurets. Esclaten tan bé que esquitxen el mirall. Ecs... em ve salivera només de pensar-ho.

***

LES NÀUSEES llampec

EM MENJAVA L'ENTREPÀ, I, NAUSEABUND, M'ENNUEGAVA. KARDA FÀSTIC QUE NO SIGUI OBLIGATORI CAP MINUT PER ESMORZAR EN AQUESTA MALEÏDA FEINA.

***

Lactofàstic rotor20

Va néixer prematur i li negaren la llet materna. Ara gairebé als 40 encara odia la llet. No les mamelles.

***

A que no en pots menjar una? desideri

Les delicioses patates fregides, que oferia al seu nét, esdevenien una massa fastigosa a la boca de l'àvia desdentada.

***

Xenòfob Silencis

L'ultra somreia, satisfet de la manifestació contra l'odiosa immigració, tot contemplant les natges de la cambrera colombiana.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 74



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer