Nanorepte 66: Els premis literaris (19-05-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Ego sum victor mendaxque (*) deomises

Després de crear l'editorial i de subornar els membres del jurat, guanyà el premi que convocava ell mateix anualment.

(*)El títol en llatí significa "Sóc vencedor i mentider". Disculpes...

***

Resta de nanoreptes participants:

Discriminació Jimbielard

Mai no guanyaria un premi literari. Cap jurat estava preparat per la lectura en Braille; les portes mediàtiques tampoc.

***

Ouroboros Djalí

Si declarava el premi desert l'editorial no li publicaria cap més novel·la: la paradoxa de ser bon escriptor?

***

Segons les regles Filalici

Era l'únic concursant amb el nom i cognoms que estipulaven les bases del concurs. Per tant, va guanyar.

***

Quín és el summum d'un novelista? Rita O'Neal

Dos anys preparant la novel·la guanyadora. Al final havien canviat el premi de mil euros per un lot de llibres.

***

L'un i l'altre Bruna86

Mentre l'un plorava per no haver guanyat el Planeta, l'altre emmarcava content i orgullós el diploma dels premis del barri.

***

Sense titol 4punts

Sols m'he presentat a un concurs literari.
El jurat va dissoldre's i vaig ser l'únic concursant. Crec haver guanyat.

***

Best-seller foster

El llibre funcionava molt bé, però amb el premi tothom, arreu, volia llegir-lo. Llavors es deprimí i en cremà l'original.

***

plagi ricard

El molt fill de puta va guanyar el primer premi amb un llibre de relats que havia copiat d'RC!

***

Mala sort Bruixot

Va guanyar el primer premi amb el seu llibre autobiogràfic "Agorafobia": una volta al món en globus aerostàtic!

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 66



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer